8.Bölüm

115 29 0
                                    

Hatice Ekin

Yaren ile odamıza çıkıp kıyafetlerimizi hazırladık . Sadece yürüyüş yapacaktık . O yüzden ben siyah eşofman ve siyah beyaz çizgili sweatimi giydim. Yaren' de kırmızı bir sweat ve siyah tayt giydi. Sıra saçlara ve makyaja geldi . Ben dalgalı saçlarımı serbest bıraktım . Yaren ise saçlarını örmeyi tercih etti. Yeni saçları kahverengi tonlarındaydı ve mükemmeldi. Benim rimele ihtiyacım yoktu çünkü kirpiklerim doğal uzun ve kıvrımlıydı. Sadece nemlendirici sürdüm . Yaren de gözüne rimel sürüp dudağına nemlendirici sürdü. Hava bugün güzel olsa da soğuktu ve dudaklarımız kuruyordu. Benim telefonum olmadığı için çantamı yanıma almadım . Yarenin çantası ikimizede yeterdi . Parfumlerimizi sıkıp aşağı indik . Aras ve Bora bizi dışarıda bekliyorlardı . Arasın üzerinde siyah bir kot ve deri ceket vardı . Bora da Yaren le takım olup kırmızı sweat ve siyah eşofman tercih etmişti . Hepimiz hazırdık. Yavaşça yürümeye başladık. Az ileride park edilen arabayı görünce Aras ın arabası olduğunu anladım çünkü arabanın tam yan tarafında imzası vardı . Oda siyahtı . Kendisi gibi . Bora kapıyı Yaren'e açıp "buyur beta kadınım " dediğinde şaşkınlıkla ona baktım . Bora'da sonra bana baktı ve Yaren 'in yanına bindi. Aras 'da sert ve umursamaz bir tavırla " binmeyimi bilmiyorsun !" Dedi . Kapıyı hızla açıp ön koltuğa oturdum . Aras'ta binince yolculuğumuza başladık . Aynadan gördüğüm kadarıyla Yaren ve Bora birbirlerine sarılmış dışarıya bakıyorlardı .Bende bir an Aras'a dönüp baktım . Aptalmıydım ben? Hala bakıyorum. Aras'ta bana bakınca direk cama dönüp dışarıyı izledim . Ve yine o park . Gözlerimi kocaman açtığım sırada " Bak buradayız . Yanındayız . Güvendesin." dedi Aras . Bugün ağlayamazdım. "O gün sana bilerek göründük. Amacımız bizi yavaş yavaş tanımandı.Ama Yaren dayanamadı."derken sesi gayet normaldi. Ona dönüp " Peki ya rüya ?" dedim. " Rüya bizim elimizde olan birşey değildi . Biri var ve seni kötü etkiliyor ama ben buna izin vermem !" derken bir an gercekten güvende olduğumu hissettim."peki ya Yaren'e nasıl getirildim çok kısa bir süre sonuçta ." dedim ve devam etti"bendim " dedi. Sorum kalmamıştı . Tekrar ona dönüp boynundaki kurt simgesine baktım . "Kurt adam mısın?" diye sordum . " Kendinden emin bir şekilde "Alfayım" dedi. " Ozaman Bora Beta Yarende Beta kadın öyle mi?" dedim .
"Evet" dedi. "Peki ben kimim?" diye sorduğum sırada " Fazla soru soruyorsun " deyip arabaya konsantre oldu. Elimde olmadan radyoya bastım . Çalan şarkı "Bts-dynimate" dı. Bu şarkı benim favorimdi . Yaklaşık 5-6 yıl önce çıkmıştı . Az da olsa yüzümde tebessüm belirmişti. O sırada bana Aras'ın baktığına yemin edebilirdim ama kanıtlayamazdım.

MÜHÜRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin