Hatice Ekin
Başım öyle çok ağrıyorduki . Üzerimdeki o iğrenç koku ile kendime geldim . Etrafa bakındığımda küçük bir oda ama bi dakika bu demirler de ne böyle . Bu bir kafesti . Arkamda birisi inliyordu. Hızlıca dönüp baktığımda sarışın güzel ve tatlı bir kızdı vardı benim yaşlarımda. Yavaşça yanına ilerledim. Boynundaki yarısı silinmiş kurt simgesine baktım . Kız çok kötü haldeydi. Aç olmalıydı . Yavaşça kalkmasına yardım ettim. "Merhaba ben Hatice Ekin." diyerek elimi uzattım. Oda zorlukla " bende Aysima" dedi. Çok korkuyordum. Aysimanın ayak bilekleri kesik kesikti ve en çok dikkatimi çeken omzunda ki kurt simgesiydi.
Aras Asil
Yaren ve Bora ile geceyi bekledik. O kadar sinirliydim ki birşeyleri parçalamamak için zor tutuyordum kendimi. Önce kardeşimi şimdi de sevdiğimi kaçırmıştı . Saat 22.50. Hızla yerimden kalkıp " ben dedim dimi yanında git diye , aptal bu kız gerçek bir aptal. Varlığına bile dayamazken yokluğuna nasıl dayanacaktim. "Saçmalama oğlum , bu sefer ikisini de o sürtüğün elinden alıcaz. " derken Bora'da çok hırslı ve üzgün görünüyor du. Hele Yaren peki koltuğa oturmuş bacaklarını kollarında birleştirmiş gözleri kan çanağı gibiydi.
Aysima
Bu kız kimdi bilmiyordum . Ama bir insan olduğu kesindi. E Ozaman burada ne işi vardı . Canım çok yanıyordu ve açtım . Bunları düşünmeyip sonsuz bir uykuya daldım.
00.00 (dolunay gecesi)
Aras AsilArtık okadar sinirliydim ki . Dönüşme zamanı gelmişti . Gözlerimin sarılaştığını ve tırnaklarımın çıktığını anlayınca bizimkilere baktım onlarda hazırdı . Dolunay a bakıp " Güzel dolunayım bana bu gece uğurlu gel . " deyip yola koyulduk . Tam 10 dakika sonra ordaydık. Etrafta kimse yoktu. Karanlıktı . Ama biz herşeyi görüyorduk . Planımız hazırdı . Yaren'in güçleri yeni yeni kendine geliyordu. Kapıya doğru gidip vampir kılığına girdi . Bunun için epey uğraşmıştı. Alnından öpmek işimiz bitince olacaktı . Bız Bora ile sessizce bekledik. Bir kaç adamım daha etrafta idi. Bugün onu kurtaracaktım. Katarina kapıya çıktı ve Yaren 'i pek tanımıyordu. Oyuzden hemen kandı vampir olduğuna . İçeriye girdiler . Keskin gözlerimle onları izledim . Her hareketlerini. Yaren Katarina'yı oyalarken bizde arkadan dolandık. Hedef arkadaki zincirli merdivenden çıkmaktı. Hızla oradan atlayıp içeri girdim . Ordalardı. Aysima ve Hatice.
Uyuyorlardı. Yaren bir an bağırınca Bora koşarak yanına gitti. Herşey istediğim gibi devam ediyordu. İçeri yavaşça girdim ve o kafesin kilidini kırdım. İkisinide kucağıma aldığım sırada Hatice gözlerime dikkatlice baktı. Benim olduğumu anlamıştı . Artık güvendeydik. Oradan hep beraber ayrıldık. " Bu benim ilk görevimdi ve başarı ile tamamladım . Kafasına bir tane geçirdim. Zaten sonrasını biliyorsunuz ama ölmedi hala yaşıyor." dedi Yaren 'de.Hatice Ekin
Onun gözleriydi. Nerde görsem tanırdım. Artık güvendeydim. Ama Aysima yı tanımıyordu . Başım kaldırdığımda Aysima da oradaydı . Çok yorgundum . Arasın kolunda uyuyordum. Aras normale yani insana dönmüş olmalı ki teni normaldi.
Aras Asil
"Yaren hadi sen kızları banyo yaptır. " dediğimde hiç tereddüt etmeden " tabi ki " dedi. Hatice ye sarılmak istiyordu ama yaraları vardı . Acıtmaktan korkuyordu . Saat 3tü. Önce Aysima 'yı kokladım o benim kardesimdi. Yaralarına baktım . Bunun hesabını soracaktım . Omzundaki yaranın geçtiğini görünce İzmir'e yani Ailemin yanına gidecektik. Herşey zamanla olacak. Demiştim ya. Aysima'yı yatırdıktan sonra içeri gidip tüm kapıları kontrol ettim. Yaren gilin odasına geçip başı havlu ile sarılı olan Hatice ye baktım . Yaren ben çıkayım dedi . " Bende olur " dedim. Onlarda Bora ile uyurdu. Saçlarını taramasını bekledim . İşi bitince koşarak bana sarıldı. Hiç ayrılmayacak gibi. Sonra biraz geriledi ve " Sözünü dinlemedigim için özür dilerim. Bugün lavabodan çıktıktan sonra aynada o kadını gördüm . Bana gülümseyip tırnaklarını geçirdi boynuma onun etkisi ile bayılmışım ve sonra kafeste buldum kendimi yanımda sarışın bir kız vardı benim yaşlarımda. Adı Aysima . Çok kötü haldeydi. Sen geldiğinde kurt adam haldeyken bile gözlerini tanıyabilirdim. Ve tanıdım ." diyerek sustu. "Artık burdasın yanımda , Aysima benim kardeşim ve yaklaşık 2 yıldır onu esir tutuyordu. " dediğimde gözünden bir damla aktı . Silip kendime doğru çekip sarıldım . Sonra biraz gerileyip yüzünü sevdim . Ellerimle yüzünü tuttum ve unutamayacağı bir öpücük bıraktım. İşte istediğim olmuştu . O artık bir Luna'ydı. Eline bakıp bu "kurt simgesi" dediği sırasında " hayır o mühür . Bizim mührümüz." Dedim ve beraber Aysima nın yanına indik . Güzelim benim uyuyordu. Başına bir öpücük kondurup yan taraftaki koltuğa da biz beraber uzandık . Gün çok yorucuydu ve gün doğmasına az kalmıştı . Sımsıkı Luna'ma sarıldım ve başından öptüm . Sonra ise ona baktığımda çoktan uyumuştu . Onu öyle görünce artık bende uyudum.
Hatice Ekin
Gözlerimi hafifçe araladım ve Aras 'ın harika kokusunu içime çektim . Evet bir kaç gün önce hicbirsey hissetmiyordum ama herşey bir an oldu. İstesem de istemesem de ben ona aittim . Kaderinde ben vardım. Ve bırakmayacağını da biliyorum . Yerimde doğrulup yüzünü inceledim . Esmer tenli ve simsiyah gözleri vardı tabi şuan kapalı gözleri ama daha önce dikkatli bakmıştım ve rüyama da girmişti. O uyurken elimde olmadan boynuna minik bir öpücük kondurdum. Hareket ettiğini görünce tekrar ona sarılıp uyuma numarası yaptım .
Aras Asil
Yanımda bana sarılı bir şekilde uyuma numarası yapmış yatıyordu. Şimdi yapacağım şeyi tabi ki oyunu ortaya çıksın diye yapacaktım . Kucağıma alacaktım ki yüzüme bir tokat yedim . Tam hamle yapacaktım ki Aysima uyandı. İkimizde onun yanına oturduk . "Abi " dedi çaresiz bir halde ve ona sarıldım. Onu çok özlemiştim . Başını öptüm ve yanağını sevdim . "Yanındayım artık güzelim . İzmir'e gideceğiz . Memleketimize."dediğimde gülümsedi , Hatice ise çok şaşkındı . Yine demiştim , her şey zamanla olacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜHÜR
Werewolf"uzaktık birbirimize ama bir o kadarda yakındık" Birbirlerinden uzak iki dost , onları canından çok seven ve yıllardır onlardan habersiz koruyucuları olan Aras ve Bora. Onların hikayesi bir deprem sonrası başladı. Ve sonra rüyalar , simgeler , ilk a...