Hatice Ekin
Aras ile başbaşaydık. İkimizde bizim odamıza çıkıp çatı katına oturduk. İzmir ... İzmir'i izledik. O kadar güzeldi ki .. Aras telefonundan bir şarkı açtı .
" Ölüm olsa götür beni de
İçtiğim şaraptı hayalin
Yakar bir sigara biterim
Dumanında seni çekerim " diyordu.
( Nahide babashlı - zifiri)Üzerimize koca battaniyeyi alıp birbirimize sarıldık. Mis gibi kokusunu içime çektim . Uzun uzun şehrin ışıklarını izledik. Oda için bir LED lambaya ihtiyaç yoktu. Şehrin ışıkları aydınlatıyordu . Kimisi mutlu kimisi üzgündü . Ne acımasız bir dünya . Ailem yoktu . Engel olamayıp gözyaşlarımın akmasına izin verdim . Ağladığımı gören Aras beni resmen gözlerimden anlıyordu. Bana dönüp " İzmir kadar güzelsin sevdiğim ." dedi ve alnımdan öptü . Bir ailem vardı aslında . Oydu . " Aile olacağız . Koca bir aile. Herşey yolunda gidecek. Sen , ben , Yaren , Bora ve minik bebeklerimiz . " dediğinde " bebek ?" diyerek yaşlı gözlerle bir kahkaha attım . " Evet bebek . Bora ile bir futbol takımı kurmayı düşünüyoruz . " dediğinde " yok artık " derken yine bir kahkaha attım . " Ya aslında şaka bir yana ben bebeklerimizin biri kız biri erkek olsun isterdim . Hatta istiyorum ." deyip göz kırptı . Ciddiydi. " Ben eğer ileride bir bebeğimiz olursa erkek olsun isterdim tabi en önemlisi sağlık ama sana benzeyen bir erkek bebeğimiz olsa . Onu herkesden kıskanırım . " dediğimde bir kahkaha attı. Sıradaki şarkıyı açtı .
Bu benim için gerçekten özel bir şarkıydı . Ağladığım da , güldüğümde her anımda. Kardeşim ile beraberken... Aras İzmir 'e bakıp " bence bir kızımız olmalı senin gibi . Senin kadar temiz , güzel ve masum . Ha bide güçlü . " deyip bana sarıldı. Bu gece gerçekten güzeldi. Ve bu şarkıya bir anım daha eklenmişti . Aras ile çocuk hayali kuruyorduk. Hayal kurmak... Hiçbir zaman vazgeçmememiz gereken birşey. O yüzden sizde vazgeçmeyin . Ben vazgeçmiyorum. Bakın nerelere kadar geldik. Sakın vazgecmeyin . Kalbimi kırarsınız. Her zaman bir umut var . Gidin ve gökyüzüne bakın . Orda umut edebileceğiniz herşey var . Ben her gün Allah'a dua ediyorum ve şükrediyorum. Herşey zamanla yoluna girecek. Bunu biliyorum . Yine hiç uyumadan tüm şehri izledik. El ele kol kola diz dize ve baş başa . İyi geceler . Hadi siz gidin uyuyun. Ve umut edin. Ben Aras ile biraz daha kalacağım .
***
YazardanOy vermeyi unutmayın .
Ve şu sözü hep hatırlayın .
" Herşey güzel olacak"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜHÜR
Loup-garou"uzaktık birbirimize ama bir o kadarda yakındık" Birbirlerinden uzak iki dost , onları canından çok seven ve yıllardır onlardan habersiz koruyucuları olan Aras ve Bora. Onların hikayesi bir deprem sonrası başladı. Ve sonra rüyalar , simgeler , ilk a...