10. Bölüm

100 27 2
                                    

Hatice Ekin
Aras bana yaklaşıp gözlerimi bağladı ve elimi tuttu. Bir sürpriz olmalıydı . Kurt adamlar belki ama bizi yiyecek halleri yoktu ya. İçimden bir kahkaha attım. Aras elimi sımsıkı tutuyordu. Fazla güvende hissediyordum . Sonra biraz böyle çocuk sesleri felan geldi. Ve Aras gözlerimi açtı . O sırada Yaren ' de bana baktı. Koca bir parktı ama ne park . Buraya daha önce hiç gelmemiştim. İçimdeki çocuğa engel olamayıp ilk pamuk şekerlerin yanına koştum. Yaren de arkamdan gelip ikimizde pembe olanından aldık ve yemeye başladık . Aras ve Bora 'da peşimizden geliyordu . Artık ikiye ayrıldık . Yaren ve Bora başka bir yöne gittiler bizde Aras ile kaldık . Ne olduğunu anlamadan elimi sımsıkı tuttu Aras . " Ne oldu " dedim merakla . "Yok birşey " dedi kendinden emin bir şekilde . Az ileride aynalar vardı oraya doğru gittik . Aras hala elimi tutuyordu. Bir aynada çok kilolu çıkmıştık . Ben 48 kiloydum ve burada resmen 100 gibi duruyordum . Kahkaha atmama bu sefer engel olamadım . Aras'ta öylece beni izliyordu ve oda gülümsüyordu . Gerçekten gülümsüyordu. Çok yakışıyordu ona gülmek . Bir diğer aynada ip gibi olmuştuk . Aras önce beni sonra kendini inceleyip sonra aynaya baktı ve bir kahkaha da o attı . Beraber güldük . Yanımıza Yaren ve Bora geldi . Yaren in elinde bir ayıcık duruyordu . Çok tatlıydı . Çikolata da vardı . Anlaşılan romantik anlar geçirmişlerdi kendi aralarında. Onları böyle görmek hoşuma gidiyordu ve bir an kendimi ve Aras ' ı onların yerine koydum aslında güzel olabilirdik . Ama tövbe tövbe ben ve Aras çok komik gerçekten. " Ben lavaboya gidiyorum " dedigimde Aras " Yaren de seninle gelsin ." Dedi . Bende " saçmalama " dedim ve ilerledim . Lavaboya girdim . Kimse yoktu ve bayağı pisti. Bu kadar güzel bir yerin lavabosu neden pisti anlamamıştım . Lavaboya girip çıktıktan sonra ellerimi yıkadım ve aynada gördüğüm şeyle kanım donmuştu. Sarışın bir okadar güzel ama dişleri daha doğrusu iki köpek  dişi uzun gözleri ve ağzı kanlar içinde .

Aras Asil'den

Onu bugün mutlu etmeliydim. O lavaboda iken ilerideki oyuncakçıdan koca bir panda aldım ve fıstıklı çikolata yıllardır yanındaydım ve herşeyin den haberim vardı. Fıstıklı çikolata ya bayılıyor.  Onların parasını ödeyip bizimkilerle WC'ye doğru gittik . Bir 5 dakika bekledik ve duyduğum ses damarlarıma işlemişti . Bu onun sesiydi. İçeri girdiğimde içeri kanlarla doluydu. Ama o yoktu . Korktuğum şey başıma gelmişti.

MÜHÜRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin