12

2.1K 194 43
                                    

"işte sonra elimi tuttu beni evime bıraktı"

felix olanları ağzı açık dinliyordu. "niye bi anda böyle yaptı ki"

"olum bi kere de sorgulama lan mutlu ol"

"mutlu oldum ama, ne bilim "

genç omega arkadaşının mutlu olmasıyla usulca gülümsedi.
ikili biraz daha sohpet ettikten sonra odaya chenle geldi.

"hyung, babamlar hazırlanmanı istiyor. geçen gün bize gelen doyoung amcalara gidecekmişiz ve jisung hyung, sende gelecekmişsin."

chenle haberi verdikten sonra odadan çıktı.

"biz neden sürekli o alfalarla görüşüyoruz......"

felix bıkmış bir şekilde ofladı.  "ben gitmek istemiyorum."

jisung felixe sarıldı. "bak yanında bende olcam. hadi hazırlanalım, hem jaehyun amca bekletilmeyi sevmiyor biliyorsun."

"iyi"

ikili hazırlanmak için felixin dolabının önüne geldiler.

"ne giymeliyiz?"

jisung biraz düşündü. "iddali bir şeyler mi giysek"

"nası yani?"

"sen bekle biraz ben ayarlıcam" felix i yatağa oturttuktan sonra dolabın önüne geldi jisung.

felix için, siyah saten içini fazla olmasa da belli eden bir gömlek ve üzeri için de deri çeket vermişti. pantolon olarak da vücudunun tüm hatlarını belli eden, siyah deri ve dar bir pantolon vermişti.

kendisi için de felix ile hemen hemen aynı kıyafetleri almıştı ama felixinkinin aksine kendisininki siyah saten bir gömlek değil gri saten bir gömlekti.

ikili saç ve makyajını yaptıktan sonra aşagıya felixin ebeveynleri olan taeyong ve jaehyunun yanına indiler

anxiety |ChanLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin