jisung ve felix yakın arkadaşları sungchan ve shotaro ile buluşmuşlardı. jisung minho ile arasında geçeni olayın üzerinden bir hafta geçmişti ve felixe anlatmıştı. lix başta kızsa da arkadaşına dayanamamıştı.
shotaro sungchan ve jisung koyu bir sohpete dalmışken yanlarına chan ve minho geldi, yine.
hemen ayaklanan sungchanın önüne geçip onu durdurdu jisung.
"sungchan dur,"
minho içten bir gülümsemeyle jisung'a
"merhaba jisung"
"mmm merhaba minho"
chan da felixe gülümsedi. ama felix chandan korktuğu için sungchanın arkasına saklandı.
"felix! korkma insan yemiyorum, omega hiç yemiyorum."
morali bozulmuş bir şekilde söylemişti bunu. daha sonra minhoya dönerek,
"sen konuş ben gidiyorum,"
minho kafasını salladı. "tamam hyung."
chan gittikten sonra shotaro minhoya,
"sende mi gitsen?"
çekinerek ama cesur durmaya çalışarak sordu.
"üzgünüm ama jisungla konusmam lazım "
daha sonra jisungun elinden tuttu, "hadi gidelim"
cevap beklemeden omegayı peşinden sürekledi.
--------
minho sonunda durduğunda, bir mezarlığın önündelerdi.
jisung neden geldiklerini anlamıstı ama bu kadar erken olmasını beklemiyordu."seni babalarım ve kardeşimle tanıştıracağım, olur mu?"
jisung usulca kafasını salladı. "beni severler mi? sonuçta pek sevilen biri değilim ayrıca arkadaş da değiliz...."
minho gülümsedi ve sungun saçıyla oynadı.
"severler."
ikili mezarlıkta biraz ilerledikten sonra bir aile mezarının başında durdular.
minhonun gözleri istemsizce dolmuştu. jisung bunu fark etmiş ve gerilmişti. etrafına yaydığı feromon sayesinde minhonunda bunu fark etmesini sağlamıştı. "gerilme"
"winwin baba, seni biriyle tanıştıracağım. bak bu jisung geçen gün ben yanınıza gelmek için hazırlandığın sırada beni durdurdu.......
yuta baba biliyorum erken daha gelmem için ama........ben dayanamıyorum, tamam güçlü duruyorum ama, sizi çok özlüyorum. yanımda ailem olan kimse yok.
tamam chan ve ailesi var ama kendi kanımdan kimse yok. bende isterim size gelip babalarım bakın bu benim omegam onu çok seviyorum demeyi, ama yapamam değil mi?
hep bir tarafım eksik, ama biliyor musunuz biri va- bir dakika konumuz bu değil."minho arkasında sessizce onu bekleyen jisung a döndü.
"gel hadi tanış"
jisung minhonun yanına ilerledi ve yere eğildi.
"bu yuta babam alfa olan. sert görünür ama öyle değildir, bunu dediğimi duysa kızar bana."
acı bir tebessüm bıraktı.
"bu da winwin babam, omega babam. çok güzel yemekler yapardı. her zaman beni dinlerdi."
eliyle sonuncu mezarı gösterdi.
"bu da kardeşim hendrey. çok deli dolu yaramadı......hala öyledir gerçi."
daha sonra jisung a döndü
"ailem bu da jisung. neden bilmiyorum ama sizle tanıştırmak istedim. biliyorum ilkkez chan dışında birini size tanıttım ama, ........işte nedeni yok"
"merhaba efendim tanıştığımıza memnun oldum "
jisungun gülümseyerek konuşmasının ardından minho ayağa kalktı
"gidelim mi" jisung kafasıyla onayladı.
geldikleri hallerine geri döndüler minho jisungun elini tuttu tekrar ve ilerlemeye başladılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
anxiety |ChanLix
Fanfictionomegaverse hikayesidir okurken eğlenin ana çift : chan x felix yan çift : minho x jisung -smut vardır- başlangıç :4ekim 2020 bitiş: 22aralık 2020