" benim içimde garip bir his var. acaba buraya gelmesemiydik?"
shotaronun utana sıkıla söylediği sözler üzerine sungchan omegasına daha çok sarıldı. shotaroyu rahatlatmak için etrafına güven verici feromon salgılamayı da ihmal etmemişti.
"bebeğim sakin ol. sadece yeşillik, piknik yapılan bir alan burası" sungchanın cümleleri shotaroyu sakinleştirmeye yetmemiş gibiydi.
"ben yoruldum. otursak mı" jisung bıkınca söylediğinde herkes onu onaylamıştı.
büyük çınar ağacının altına oturduklarında hepsi kendi halindeydi. jisung telefonuna gömülmüs oyun oynuyordu. sungchan, shotaroyu yanına almış fısıl fısıl konuşuyordu. felix ise etrafını inceliyordu kulagında çalan melodi ile.
huzurlu geçen dakikalar çok fazla sürmemiş olacak ki aralarında tek alfa olan sungchan tedirgin oldu. "çocuklar..."
az çıkan sesine rağmen dikkat çektiğinde cümlesine devam etti. "çevrede başka alfalar var sanırım"
felixin aklına geçen günki yaşanan olay geldiğinde gözleri korkuyla dolmaya başladı. bunu fark eden jisungda hızla ayağa kalkarak; " gitsek iyi olacak hemde çabucak"
hepsi ayaklandıgında geldikleri yola saptılar ve ilerlemeye başladılar. taki önlerini kesen iki alfayı fark edene kadar.
"hyung bunlar geçen geceki omegalar değil mi"
daha uzun boylu olan alfa biraz duraksadı ve karşısındaki omegaları ve alfayı süzdü.
"evet onlar minho-ya"alfalar jisungların üzerine yürümeye başladığında, omegaların gözleri sarı, sungchanın gözleri kırmızıya dönmüştü. bunu fark eden bangchan duraksadı
"hey! sakin olun ahahah sizi yemeyeceğiz?"
felix daha da panik olmaya başladığında elinde olmadan yine feromon salgılamaya başlamıstı.
"kokun..... çok.. yoğun ve güzel" chan felixe bakarak konuştuğunda felix sanki olabilecekmiş gibi jisungun arkasına daha da saklandı.
o sırada da jisungu izleyen minho jisunga karşı bir adım attı.
"adın ne senin?"
araya sungchanın girmesiyle minho biraz geriledi. çünkü karşısında bir alfa vardı ve alfaların birbiriyle ters düşmemesi gerekti.
"bence seni ilgilendirmiyor minho hyung!" minho alayla güldü. "sana sormadım sungchan. ona sordum"
sungchan onu görmezden gelerek çocuklara döndü. "gidelim artık"
bangchan minhoyu yanına çekerek onların gitmesine izin verdi. "nasılsa bir daha görüşeceğiz "
felixin yanındaki jisung, han jisung
chenlenun buluşacağı jisung, park jisung
ve evet yeni nct üyelerimizi shipliyorum
shotaro💕sungchan lflgldfldlflldcls
ŞİMDİ OKUDUĞUN
anxiety |ChanLix
Fanfictionomegaverse hikayesidir okurken eğlenin ana çift : chan x felix yan çift : minho x jisung -smut vardır- başlangıç :4ekim 2020 bitiş: 22aralık 2020