24-m

3.4K 151 19
                                    

aşkböceklerim..... ayy ya durun olmadı bu giriş

yavrularımmm bu bölüm smut rahatsız olacakları okumasın tamam mı zmckxzlxlx

diğer bölümü ( bir önceki yani ) final olarak sayın bunu okumayanlar

--------

felixin kulagına fısıldamasıyla chanın karnında kelebekler uçuşmaya başlamıştı.

felixi belinden tutarak biraz daha yularıya çıkardı ve kendi dudaklarını felixin dudaklarıyla birleşirdi.

felixin ilk öpücüğü oldugu belliydi, chan bu yüzden yavaş bir tempoda ilerliyordu. geçen bir kaç dakikanın ardından chan felixi altına almıştı ve dudaklarını çok sert-hızlı bir biçimde öpüyordu.

felix ise chanın bu hızına yetişmeye çalışıyordu.

chan dudaklarını, felixten ayırıp felixin boynuna indirdi.

yalayıp ısırdıktan sonra oluşmaya başlayan morların üzerinden tekrar aynısını yaptı.

o an aklına ne yaptığı geldiği için felixin üzerinden kalkıp felixe

"mührünü bana vermek istiyor musun?"

demişti. mührü alınmayan omegalar, bakir omegalar olarak geçerdi ve mührü alındıktan sonra mührü alan alfa hariç kimseyle cinsel bir ilişkiye giremezdi.

eğer girmeye çalışırsa vücudu aci içinde kıvranırdı ve ateş basardı.

felix chan'a mührünü vermek istiyordu ama chanın onu bırakıp gitmesinden korkuyordu. bu yüzden ona

"sende bana mührünü vereceksin" demişti. chan gülümseyerek tamam anlamında kafasını salladı ve felixin üzerindekileri çıkarmaya başladı.

felix çıplak kaldığında kendi üzerini de çıkardı ve tekrar felixin üzerine çıktı. felix utandıgı için kendisini saklamak istedi ama chan buna izin vermedi ve felixin tekrar dudaklarını öpmeye başladı.

chan ölüşmeyi durdurup parmaklarını felixin ağzına yolladı. felix başta korksa da parmakları yaladı.

alfa ilk önce birinci parmağını pembe deliğe yolladı.

felix acı içinde gözleri dolarken yatağındaki çarşafı elleriyle sıktı.

chan ikinci parmağını da yolladıktan sonra felix acı içinde inledi.

"aghmm, c-chan"

chan dudaklarını felixin dudaklarıyla birleştirdi. acısını azaltmak ister gibi öpmeye başlamıştı

felixin deliği genişledikçe sonra chan parmaklarını çıkardı ve omeganın bacak arasına kendisi yerleşti.

aletini bir kaç kez çektikten sonra felixin üzerine eğildi.

"hazır mısın bebegim, sakin ol?"

chan felixin içine girdi, felix anında ağlamaya başlamıştı. canı yanıyordu.

chan bir süre bekledi, felix biraz sakinleşince hareket etmeye başmalıştı.

yaptığı gel-gitlerden sonra  chan boşalacağını anladı ve felixe yaklaştı, mührünü almak için.

felix chanın kendisine yaklaşmasıyla geleceğini anlamıştı ve ağzını chanın boynuna geçirdi, sonuçta o da mühür alacaktı.

chan otamatikman uzamaya başlayan dişlerini felixin boynuma geçirdi.

ikisi de en derinlerine kadar hissetmeleri için dişlerini bastırdılar.

ikili aynı anda boşaldıktan sonra birbirlerinin mühürlerini e almışlardı.

birbirlerini zaten seviyorlardı. chan felixi ömrünün sonuna kadar korumayacak, felix de ömrünün sonuna kadar chanı sevecekti.

"çok güzelsin lixie"

felix kendisinde güç bulamadığı için sadece ufacık gülümsemişti

chan felixin üzerinden kalkıp onu kendisine çekti ve sıkıca sarıldı.

anxiety |ChanLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin