felixin kaçırılma olayının üzerinden bir buçuk ay geçmişti. bu süre zaafında felix odasından çıkmamış, yanına da babaları hariç kimseyi almamıştı. chenle ve jisung'u bile
genelde yemek bile yememişti....
taeyong babası yemek getiriyordu ama felix istemiyordu. sürekli bir şey olacak, bayılacağım, beni kaçıracaklar korkusuyla yaşamıştı.
uyku düzeni dahi mahvolmuştu. günde 3-4 saatten fazlasını uyuyamıyordu. uyuduğunda da kabuslar görerek ve ağlayarak uyanıyordu.
bi' süredir etkisi geçen anksiyetesi tekrar başlamıştı.
jisung, lixin kendisini iyi hissetmesi için hergün mesaj atıyordu. aynısını bir kaç haftadır chan da yapmaya başlamıştı.
felix hepsini okuyordu...
bu sayede biraz olsun gülüyordu.
ve chandan eskisi kadar da korkmuyordu. aksine sevmeye bile başlamıştı.
telefonunu eline alarak jisungdan gelen mesaja baktı.
"lix, bugün noldu biliyor musun????? bu efsane yakışıklı mükemmel olağanüstü arkadaşın sevgili yaptı ehehehhehhehe. biliyorum bana kızacaksın ama olsun zaten senin yerine shotaro bana kızdı
:( ve beni azarlarken merdivenlerden yuvarlandı kkkkkk ama üzüleme iyi şu an. sungchan ilgilensin diye mal mal hasta numarası yapıyor.
bende eve yeni geldim. ve biliyor musun, baharatlı cipsi nutellaya batırıp yiyince efsane güzel oluyoor denemeliyiz beraber tamam mı? neyse ben ne diyordum ah sevgili doğru. sevgilim minho, chanın kardeşi olan minho. bi an önce iyi ol seni seviyorum yarın tekrar yazarım. inşallah mesajlarımı okuyorsundur yoksa bozuşuruz zaten aradım mı açmıyorsun. neyse seni seviyorum lixieeee~ 💖 "felix mesajı gülümseyerek okudu. jisung yine her zamanki moodundaydı.
gelen ikinci mesaja baktı, mesaj chandan dı.
"felix, nasılsın? iyisin demi. lütfen iyi ol. seni bir buçuk aydır görmüyorum. mesaj atıyorum ama okuyor musun bilmiyorum bile. arıyorum açmıyorsun. lütfen iyi ol. söz veriyorum seni her şeyden koruyacağım. bir daha böyle bir şey başına gelmeyecek. bu arada jisung demiştir ama minho ile sevgili oldular.
niye bunu dedim ben 🤦 neyse
seni seviyorum, seviyoruz. lütfen bir an önce iyileş. sen güçlüsün.
ve seni özledim.
iyi geceler minik civcivim."
chan'ın mesajından sonra kalbi küt küt atmaya başlayan felix telefonu elinden bıraktı.
"bende sizi özledim, seni özledim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
anxiety |ChanLix
Fanfictionomegaverse hikayesidir okurken eğlenin ana çift : chan x felix yan çift : minho x jisung -smut vardır- başlangıç :4ekim 2020 bitiş: 22aralık 2020