yugyeom ve bambam'ın düğününün yapıldığı alandaydı herkes. jaehyun ve ailesi, doyoung ve ailesi, hepsi beraber bir masada oturmuşlardı.
alfa kardeşler kendi aralarında, düğündeki omegaları incelerken jisung da canı sıkıldıgı için telefonuyla ilgileniyordu. felix ise tuvalete gideceğini söyleyerek masadan ayrılmış. ama yirmi dakikadır gelmemişti.
taeyong endişelenip jisunga felix e bakmasını istedi. jisung masadan kalktığında chan ve minho da onunla birlikte ayaklandı.
üçü birlikte arka tarafta olan tuvaletlerin oraya geldiğinde ne felix vardı ne de felixten bir iz. jisung korkmaya başlayarak endişeyle tuvaletlerin içine baktı, büyük aynanın üzerine yazılı yazıyı gördü.
"Arkadaşınız baya güzelmiş, tüh güzelliğine yazık olacak"
jisung korkuyla bağırmaya başlamıstı, onun bağırması ve yaydığı yoğun ve boğucu aoura ile aileleri yanlarına gelmişti.
taeyong korkmuş bir şekilde "jisung noluyor? felix nerde?"
chan aynada yazan yazıyı gösterdi ebeveynlerine.
jaehyunun vücudu sinirden damarlarını belli ediyordu. oğlu kayıptı ve nerede olduğu da belli değildi. taeyong ise ağlama krizine girmişti. ten arkadaşını sakinleştirmeye çalışırken doyoung da jaehyun gibiydi.
taeyong aynadaki yazıya elini gezdirdi.
"bu-bu kan, felixin......"
zorla söylediği cümleden sonra, jaehyun hızlıca ordan çıkarak ormana doğru ilerlemeye başlamıstı bile, doyoung ise onun arkasından gitmişti
hikaye nasıl gidiyor?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
anxiety |ChanLix
Fanfictionomegaverse hikayesidir okurken eğlenin ana çift : chan x felix yan çift : minho x jisung -smut vardır- başlangıç :4ekim 2020 bitiş: 22aralık 2020