21

1.7K 150 28
                                    

biraz daha iyiyim ve size hemen bölüm yazdım☺️

----------

chenle heyecan içinde abisine ve abisinin arkadaşlarına bakarak söylemişti.

felix kaşlarını çattı. "ben gelmeyeceğim. hem kime sordun gitmek için?"

chenle gözlerini devirdi. "ya biz jisung ile gidecektik jaehyun babam izin vermedi. bende abimlerde olcak dedim sonra izin verdi. o yüzden geliyorsunuz"

jisung felix e döndü. "itiraz etme az eğleniriz işte fena mı?"

"iyi tamam gidelim"

felix odasına hazırlanmak için çıkıyordu. chenle ise odasına çoktan gitmişti.

jisung da felixin arkasından lixin odasına gitti. minho ve chan da mutfakta oturup kahve içen taeyong ve jaehyunun yanına.

felix hazırlanınca aşagıya indi ve hep birlikte lunapark a doğru yola çıktılar, chanın arabası ile.

-----

lunapark alanına geldiklerinde chenle sevgilisi olan jisungu kolundan tutuğu gibi çarpışan arabaların yanına götürü. geriye kalan dörtlü de bir süre beraber dolaştıktan sonra minho ile jisung yanlarından ayrıldı.

chan mutluluğunu belli ederek "nelere binmek istersin lix?" dedi.

felix ise etrafına baktı.

lunaparkları sevmezdi. çarpışan arabaya binmiyordu çünkü midesi bulanıyordu, gondola binmiyordu çünkü çok hızlı geliyordu, dönme dolaba binmiyordu çünkü yükseklik korkusu vardı, son olarak korku trenine binmiyordu çünkü korkuyordu.

ama bunların hepsini chan'a söylerse chanın ona kıracağını düşündü ve çekinerek. "fark etmez" demekle yetindi.

chan felixin elini tuttu ve "hadi korku trenine binelim" dedi.

büyük oyun makinesinin önüne geldiklerinde chan biletçiden iki tane bilet istedi. bileti aldıktan sonra beraber trenin vagonuna bindiler ve tren hareket etmeye başladı











hikayenin gidişatında smut bir bölüm olmalı mı? emin olamadım lütfen fikrinizi belirtin 💕

anxiety |ChanLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin