"felix sen iyisin değil mi?" jisungun yönelttiği sorun ile felix kendini yatağına daha çok gömdü. "ordan bakınca iyi mi görünüyorum?" jisung arkadaşının yanına ilerleyerek felixin yatağına uzandı. "ilaçlarını içtin değil mi?" "evet"
"pekala bu gün ne yapmak istersin?"
jisungun yönelttiği soruyu düşündü. "hmm şey yapalım, uyuyalım?" felixin gülümseyen yüzüyle cevapladığı soruya karşılık jisung göz devirdi. " dışarıda ne yapalım dedim felix!"
genç omega bir süre düşündü daha sonra aklına gelen fikir ile jisunga döndü.
"shatora ve sungchanın yanına gidelim mi?" jisung bu fikri biraz düşündü. daha sonra olumlu hırıltılar çıkararak felix onayladı.
yataktan kalkarak kıyafet dolabina ilerledi felix. "jisung-ah sence beyaz tişört mü siyah tişört mü giymeliyim?" jisunga yönettiği sorunun cevabını alamadan odaya felixin kardeşi chenle odaya daldı.
"hyuuuuung! bana acil bir şeyler ver güzel gözükmem lazım!" felix gelen küçük omega kardeşine baktı ve göz devirdi. "chenle git kendi kıyafet dolabından giyin" chenle gözlerini doldurarak hyungubq baktı. "ama hyung jisungla buluşacağım" felix ve yakın arkadaşı jisung, chenleya tuhaf bir bakış attı.
felix dolabına dönüp kendi üzeri için bir kaç parça alarak chenleya döndü. " al istediğini ama dikkatli kullan" oturan arkadaşıyla birlikte odasından çıkarak alt kata indi omega.
"felix nereye?"
felix duyduğu sesle duraksadı. aniden yaşadığı gerilme yüzünden etrafına feronom salgılamaya başlamıstı.
baskın olan alfa hissettiği bu garip feromon ile kahkaha atarak oğluna ilerledi.
"felix nereye gidiyorsunuz demiştim?" felix alfa babasına dönerek; "sungchan ve shatoranın yanına Jaehyun baba"
dedi. jaehyun memnuniyetle gülümseyerek "dikkat edin kendinize ve akşam geç kalma taeyong çilekli pasta yapacakmış."felix duyduğu çilek kelimesiyle mutlu mutlu gülümserken mutfaktan taeyong bağırdı.
"hyaaaa jaehyun! sürpriz olacaktı!" "babaacım sorun değil ben bilmiyor gibi yaparım" felix gülümseyerek söylediğinde taeyongda ona gülümsedi "aferin benim akıllı çocuğuma"
taeyong ve jaehyunun çocuğu felix evet döglslgldllczl
ŞİMDİ OKUDUĞUN
anxiety |ChanLix
Fanficomegaverse hikayesidir okurken eğlenin ana çift : chan x felix yan çift : minho x jisung -smut vardır- başlangıç :4ekim 2020 bitiş: 22aralık 2020