10

2.2K 221 19
                                    

jisung koşarak minhonun beline sarıldı ve onu geriye çekti. jisung üzerine düşen minhoyu kendinden uzaklaştırdı ve ayağa kalkarak bağırmaya başladı.

"SEN NE YAPTIĞINI SANIYORSUN SANA KİM VERDİ İNTİHAR ETME HAKKINI? UÇURUMUN KENARINDA NE İŞİN VAR YA BU SAATTE???!"

minhodan sadece hıckırık sesi geliyordu

"b-beni rahat bırak jisung"

jisung yere eğilip minhoya yaklaştı.

"senin neyin var" minho cevap vermedi sadece ağlamaya devam etti.

"konuşmak istersen dinlerim, geveze olabilirim ama iyi bir dinleyiciyim" kollarını birbirine bağladı ve yanaklaeını şişirerek minhoya baktı.

minho karşısındaki tatlı omegaya bakarken istemsizce gülümsedi.

jisung ani refleksle minhoya yaklaştı. "eeee anlatacak mısın"

minho jisung u kendisine çekti ve sarıldı. başta şoka girsede hemen çırpınmaya başladı jisung.

"yaaaa! ben sana derdıni anlat dedim beni boğ mu dedim.... bıraksana be delimi ne bu da"

"biraz böyle kalalım lütfen."

minhonun duygu yüklü çıkan sesi ile jisungun kalbi hızlanmaya başlamıştı. minho ise kafasını jisungun boynuna gömdü ve kokusunu içine çekti.

genç alfa uzun zaman sonra ilk defa bu denli huzurlu hissediyordu.

jisung ise ilk defa kalbinin bu denli hızlı attığını ve vücudunun yandığını hissediyordu.

"belki sonra anlatırım ama şu an değil. lütfen sende zorlama jisung"

minhonun dominant çıkan sesi ve hala sarılıyor olma nedeniyle usulca kafa salladı jisung.

anxiety |ChanLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin