[ on dört ]

9.6K 1.1K 732
                                    

Sıfırında eksileri vardır.

O eksileri kendinde araman için her şeyi yapacağım Hwang Hyunjin. Sandığın kadar masum birisi değilim, sahi hakkımda neyi ne kadar sanıyorsun bilmiyorum ama hiçbirine uymadığımı çok iyi biliyorum. Beni tanımıyorsun ve hiçbir zaman tanımana izin vermeyeceğim. Gözünde eksi olarak gözüken yanlarımı, senin eksilerinle artıya çevireceğim.

Nefretin her öğününün tadını biliyordum. Bu yüzden bir sonraki uğrayışında sıcaklığının hissini de damağıma deymeden biliyordum. Ve bunun, diğerlerine nazaran daha kavrulmuş bir nefret olduğunu da.

Yanımdan çekip gideli ne kadar oldu bilmiyorum. Bunu bilecek kadar önem vermedim beni terk edişine. Gelse belki bilirdim, çünkü gelenlerin bir sebebi olurdu, gidişatı ise cevabının tatmin olamayışından kaynak bulurdu.

Hwang Hyunjin istediği zaman yanıma gelebilirdi fakat ben ona bir tatmin edici bir cevap verdiğim sürece yanımda olacaktı. Ve ben de bunu, kendime koz edinecektim.

Çoğu zaman onun yüzüne yayılan şeytani gülüş şimdi benim yüzüme oturmuştu. Yalnızlık, her zaman kendimi bulmama yardımcı oluyordu.

**

Eve geleli neredeyse iki dakika olmuştu ve ben hiç vakit kaybetmeye aldanmadan kasetlerimden birini dinlemeye koyulmuştum. Geleceğimi kaybetmemek için, önce bugünümü kurtarmalıydım.

İtiraflar, yalanlar, gerçekler, dedikodular.. hepsi beynimin bir köşesine gömülmüş içi boş hazinelerdi. Başımı yatağımdan kaldırdım. Yastık kullanmayı bek sevmezdim. Kullansam bile başımın altında olmazlardı.

Bedenimi oturur pozisyona getirdim ve yanımdaki diz üstü bilgisayarımın kapağını açıp okulun itiraf sitesine girdim. Sahte hesaplarımdan birisine girdim ve rastgele bir resim koyduktan sonra açıklama bölümüne çoğu kişinin aydınlanacağı cümleyi yazdım.

 Sahte hesaplarımdan birisine girdim ve rastgele bir resim koyduktan sonra açıklama bölümüne çoğu kişinin aydınlanacağı cümleyi yazdım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@blankspace: sizce de son iki gündür hwang hyunjin ve gazete klubünden lee felix çok yakın değiller mi?

122 beğeni, 69 yorum.

@gloryfairy:
evet! bunu fark etmeyen kör falan olsa gerek.

@dushcole:
ya da herkes sen kadar başkalarının hayatına meraklı değildir? @gloryfairy

@gloryfairy:
senin benimle zorun ne? @gloryfairy

@dushcole:
seninle zorum yok, zorum olan şey direkt sensin. @gloryfairy

@gloryfairy:
beni kendine dert edinecek kadar umursama o zaman. @dushcole

@dushcole:
aynısını sen diğer insanlar için yapıyorsun ama? @gloryfairy

@gloryfairy:
bu seni ilgilendirmez. @dushcole

@dushcole:
kendine yapılınca nasıl da başkalarına ilgi olmuyor ama.. nefret sebebisin. @gloryfairy

@trashbitchhouse: topunuzu sikeyim.

Son gelen yorumla yüksek bir kahkaha attım ve laptobu kapatıp kenaraya koydum.

Planımın ilk bölümü şimdilik tamamlanmıştı. Şimdiyse Hyunjin'e her zaman gördüğü maskemi takmam lazımdı.

Felix:
Senden nefret ediyorum.

Felix:
Eminim ki söylemişsindir çoktan herkese.

Felix:
Gördün değil mi yazılanları?

Felix:
Yanımda durman bile başıma beladan başka bir şey getirmiyor.

Hyunjin:
Üzgünüm Felix, bu konu hakkında yapabileceğim bir şey yok.

Hyunjin:
İnsanların düşüncelerini kontrol edemiyorum ne de olsa değil mi?

Felix:
Ama yapacaklarınla bu şekilde düşünmelerini engel olabilirsin.

Hyunjin:
Kimseye kendimden ödün verecek kadar çok değer vermiyorum.

Hyunjin:
Bu yüzden boşuna ümitlenme Felix.

Hyunjin:
Ayrıca sen sözünde durduğun sürece ben de duracağım, hiçbir şey söylemedim hiç kimseye.

Hyunjin:
Yuta hakkında da şüphelenme boşuna, ben bir şey demesini istemediğim sürece ağzını bile açamaz.

Felix:
Tamam.

Felix:
Sana yardım edeceğim.

**
kısa geçiş bölümü olan ama aslında birçok şey barındıran bölümden merhabalar.

bu kadardı, hoşçakalın.

12122020 / nixie

blurry faceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin