" මෙයලා මට විහිළු කරනවවත්ද ?, නැත්නම් මගේ පෙනීමේ දෝෂයක් ද ?."
"මෙයා .....මෙයා කොහොමද ඇස්ට්රො ක්ලබ් එකේ New president වෙන්නේ , අනිත් තෙක.... RM හියොන්ග් කිව්ව ගතිගුණවලින් පොඩ්ඩක්වත් මෙයාට ඇති කියලා මං නම් හිතන්නේ නෑ." 🤨🤨
තමා දුටු දෙයින් මවිතයට පත්වූ ටේහෝන්ග් මෙලෙස තම සිතුවිලි සමඟම වාද කරන්නට විය.
Tae :- " හියොන්ග් , ඔයාලා මට විහිළු කරනවා නේද?. මෙ...මෙයා අලුත් president; ඒක නම් කොහොමවත්ම වෙන්න බැරි දෙයක් ." 😂😂
Rm :- " නෑ නෑ Alpha , එයා තමයි අපි කියපු කෙනා , අවුරුදු ගණනාවක් පුරාවට පාසලේ හොඳම ශිෂ්යයා වෙච්ච kim seokjin තමයි මේ."
-------------------------------------------
Taehyng' s pov :
" මොනවා කිම් සොක්ජින්."
මුලදී මං එයාව දැක්ක ගමන්ම මට හිතුනේ මෙයා ජින් හියොන්ග් වෙන්න ඇති කියලා.
ඒත් පස්සේ මං හිතුවා ඒක මගේ හිතේ ඇතිවුණු සැකයක් විතරයි .
මේ එයා වගේ වෙන කෙනෙක් වෙන්න ඇති කියලා .ඒත් ඉතිං Rm hyung දැන් මේ කියපු දෙයින් මගේ සැකය තවත් තහවුරු වුණා.
මේ තමයි ඒ ජින් , එහෙම නැත්නම් ; මං මේ ඉස්කෝලෙට ආපු මුල්ම දවසෙ කබල් බයිසිකලයක් එක්ක පිස්සු නටපු කිම් seokjin , එයාම තමයි මේ දැන් මගේ ඉස්සරහ භූතයෙක් වගේ හිටගෙන ඉන්නේ.
ඒත් එදා........ මට මුණගැහුණු කෙනායි, අද මේ ඉන්න කෙනයි සම්පූර්ණයෙන්ම විධි දෙකක් .
එකම කාසියේ පැති දෙකක් තියෙනවා වගේ කිම් සෝක්-ජින් කියන්නෙත්, වෙලාවකට පිස්සු කතා කිය කිය රතු වෙනකම් හිනාවෙන ඒ වගේම තවත් වෙලාවකට බොහොම බැරෑරුම් විදිහට ඉන්න කෙනෙක් .
කොටින්ම කිව්වොත් කෙනෙකුට ලේසියෙන්ම තේරුම් ගන්න අපහසු වූ හරිම සංකීර්ණ චරිතයක් .
සමහර විට අනිත් අයට මුලින් ම මුණ ගැහිලා ඇත්තේ සංකීර්ණ සොක්ජිනව . ඒත් මට මුලින්ම මුණ ගැහුනේ අනිත් කෙනාව .
ඇත්තටම මේ දෙන්නගෙන් ජින්ගෙ නියම ස්වරූපය මොකක් වෙන්න පුළුවන්ද.?
BINABASA MO ANG
ALPHA 🛸🛸🛸 ( Completed )
Science FictionThe reincarnation of Alpha 🛸🛸 "මම මෝහන විද්යාඥයෙක් .මට පුළුවන් ඔයාට උදව් කරන්න ." "මෝහන විද්යාඥයෙක් කියලා කියන්නේ කාටද ?, කොහොමද එහෙම කෙනෙක් මට උදව් කරන්නේ ?......." Story by Netha99