𝐓𝐡𝐞 𝐬𝐮𝐧 𝐠𝐨𝐞𝐬 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐭 𝐜𝐨𝐦𝐞𝐬 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐮𝐩𝐓𝐡𝐞 𝐰𝐨𝐫𝐥𝐝 𝐢𝐭 𝐭𝐮𝐫𝐧𝐬 𝐧𝐨 𝐦𝐚𝐭𝐭𝐞𝐫 𝐰𝐡𝐚𝐭
Dla bamaesxan
WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!!! SJJSJSJSJ. . .
Występujące: All teams
Temat; co to za hałas o trzeciej w nocy+++
Andrzej otworzył oczy, do których na początku napłynęła tylko ciemność. Mężczyzna usiadł na łóżku i kilkukrotnie zamrugał powiekami, żeby przyzwyczaić się do małej ilości światła.
Coś było i tak, czuł to nawet przez sen.
Kiedy w końcu świat przestał być czarną plamą skoczek zerknął w stronę łóżka swojego współlokatora.
Stękała zaniepokojony zmarszczył brwi, po chwili wychodził z pomieszczenia ubrany jedynie w koszulkę do spania i kapcie.Zawodnik przeszedł kilka metrów i zapukał cicho do drzwi pokoju Kamila i Kuby. Kiedy odpowiedziała mu jedynie cisza, postanowił wejść do środka. Nie mógł przecież sam szukać Żyły.
Jednak kiedy przekroczył próg zobaczył tylko dwa łóżka, szafki nocne, szafę a nawet stertę brudnych ubrań na środku, ale nie było śladu skoczków.
Jego zaniepokojenie było coraz większe.Z prędkością światła pokonał drogę do pokoju Kubackiego i tym razem nawet nie zawracał sobie głowy pukaniem.
Wszedł do środka i ku jego ogromnej radości i uldze, Dawid leżał wygodnie na łóżku, po same uszy owinięty kołdrą.
Młodszy zawodnik dopadł do niego i poruszył jego ramieniem, żeby go obudzić.— Dawid, wstawaj! — blondyn odwrócił się na drugi bok, chcąc zbyć przyjaciela i spać dalej. Jednak Andrzej nie ustępował — nie ma Piotrka.
— Mhm — słowa nie do końca docierały do świadomości mistrza świata z Seefeld. Żyła często się gubił, a potem wracał więc trochę nieodpowiedzialnie, co było do niego w ogóle niepodobna zignorował tę sprawę.
— Kuby i Kamila też nie ma...
Ta informacja sprawiła że blondyn szybko podniósł się do siadu i posłał Stękale zaniepokojone spojrzenie.
Jedyna pocieszająca informacja to to, że gdziekolwiek i z kimkolwiek byli, byli razem— Jak to ich nie ma?
— No... Nie ma.
Kubacki podniósł z blatu szafki telefon i wybrał numer mistrza olimpijskiego.
Minęło sześć sygnałów i połączenie zakończyło się. Niebieskooki próbując zachować spokój tym razem zadzwonił do młodszego skoczka, dźwięk przychodzącego połączenia rozebrzmiał w pokoju obok.
Stękała wstał i pobiegł po komórkę Wolnego, a w pokoju znalazł również urządzenie Kamila.— Chyba mamy problem... — mruknął zdenerwowany Andrzej i lekko pociągnął się za włosy. Poziom jego zmartwienia naprawdę powoli przekraczał normy — a jak coś im się stało?
— Nawet tak nie mów, budź resztę i idziemy ich szukać.
Minęło dosłownie dwie minuty, przez które Tomek rzucał się, że nie będzie nikogo szukać o tej godzinie i że chce się wyspać. Zdenerwowany Andrzej zrobił mu kazanie i po chwili najmłodszy zawodnik trochę naburmuszony stał ze wszystkimi w salonie, zastanawiając się co powinni zrobić.
CZYTASZ
| 𝐍𝐔𝐁𝐄𝐒 | SKI ᒍᑌᗰᑭIᑎG Oᑎᕮ SᕼOTS
Fanfiction" Ż𝒆𝒃𝒚 𝒓𝒂𝒛 𝒘𝒚𝒈𝒓𝒂ć 𝒎𝒖𝒔𝒊𝒔𝒛 𝒔𝒕𝒐 𝒓𝒂𝒛𝒚 𝒑𝒓𝒛𝒆𝒈𝒓𝒂ć " Zbiór krótkich historii o skoczkach narciarskich. Romantyczne relacje opisuje rzako, bo po prostu jestem w to mocno średnia. OP...