12. O u r children

142 6 66
                                    


𝗖𝗮𝘂𝘀𝗲 𝗺𝘆 𝗵𝗲𝗮𝗿𝘁 𝗶𝘀 𝗳𝘂𝗹𝗹

𝗜 𝘄𝗮𝗻𝘁 𝗲𝘃𝗲𝗿𝘆𝘁𝗵𝗶𝗻𝗴

Dla bamaesxan

. . .

Występują: Team Poland (+ team German)
Temat: chcesz zobaczyć mojego bobasa?

+++

Zawody w Bischofshoten zaczęły się dla Kamila niesamowitym zdenerwowaniem.
Skoczek siedział na krześle, oparty o ścianę i wręcz modlił się o dobre skoki w tym dniu.
Był piekielnie zdenerwowany. Możliwe że odrobinę był to skutek słów Graneruda. Polak w życiu by się do tego nie przyznał, ale wypowiedź młodego Norwega zasiała w jego sercu niepewność i rozdrażnienie.

Dawid rzucił okiem na przyjaciela i pokręcił głową. Zdawał sobie sprawę z tego co dzieje się w myślach skoczka, dlatego wyciągnął z plecaka, przemycony przed czujnym wzrokiem Dodo telefon i podał go starszemu mężczyźnie.

— Chcesz zobaczyć zdjęcia mojego bobasa? — uśmiechnął się blondyn, odblokowując telefon.

— Jezu tak! — zanim Stoch zdążył cokolwiek odpowiedzieć, pomiędzy dwóch skoczków wręcz wrył się podekscytowany Andrzej i przejął urządzenie z rąk Kamila — pokazuj.

— Ja też chcę widzieć — mruknął Piotrek i obszedł fotele, żeby jakkolwiek ułatwić sobie dostęp do fotografii przedstawiających ich małą księżniczkę— no nie ryjcie się tak.

Po chwili do towarzystwa dołączył też Maciek, przez chwilę próbując wypchnąć Andrzeja z jego miejsca.
Kiedy mu się to nie udało, usiadł kulturalnie obok Dawida.

— A potem możemy pooglądać Agę i mojego Kocura — brunet błogo się uśmiechnął i też wyciągnął telefon z kieszeni — Aga ostatnio była u ginekologa, wysłała mi zdjęcie maluszka i nagrała bicie serca.

— Dasz nam posłuchać? — podekscytowany Kamil odpłynął myślami od turnieju i usiadł wygodniej, próbując zabrać telefon Stękale.

— No jasne że dam.

Po chwili cała polska kadra, wliczając też Olka i Klimka siedziała ciasno obok siebie i przeglądała zdjęcia wszystkich pociech drużyny. Mężczyźni uśmiechali się z rozczuleniem, cicho śmiali, komentowali i zachwycali się dziećmi.

Inne drużyny patrzyły na nich w konsternacji, zastanawiając się dlaczego ci zawodnicy nigdy nie mogą być jak reszta. Kiedy wszyscy próbują się koncentrować, rozgrzewać albo jakkolwiek inaczej przygotować, Polacy przeglądają coś na telefonie, robiąc przy tym taki szum jakby to były przynajmniej największe cuda tego świata.

Halvor prychnął pod nosem i rzucił porozumiewawcze spojrzenie do Forfanga. Drugi ze skoczków tylko wywrócił oczami.

— Patrzcie jaki ma śliczny nosek — praktycznie zapiszczał Andrzej przyglądając się Zuzi — w ogóle nie podobny do Dawida! Jest taka urocza.

— Dzięki Jędruś.

— Polecam się, mamusiu.

Blondyn obrzucił go pełnym mordu spojrzeniem i prychnął pod nosem, przełączając na kolejne zdjęcie.

— Patrzcie! To ubranka i zabawka ode mnie! — wzruszony Kamil dotknął palcem roześmianych polików dziewczynki ze zdjęcia i uśmiechnął się prawie tak szeroko jak ona — muszę znowu coś kupić.

| 𝐍𝐔𝐁𝐄𝐒 |  SKI ᒍᑌᗰᑭIᑎG Oᑎᕮ SᕼOTSOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz