𝐍𝐨𝐰 𝐰𝐞'𝐫𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐥𝐝, 𝐧𝐞𝐫𝐯𝐨𝐮𝐬 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐰𝐞 𝐭𝐚𝐥𝐤
𝐒𝐮𝐜𝐡 𝐚 𝐬𝐚𝐝𝐧𝐞𝐬𝐬 𝐢𝐧 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐧𝐨𝐰 𝐲𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐝𝐨𝐰𝐧Dla bamaesxan
. . .
Występują: głównie Kamil Stoch ( + Team Poland, Peter Prevc, Prevc brothers)
Temat: problemy z odżywianiem+++
Kamil po podium w Engelbergu musiał udać się na kontrolne ważenie. To było konieczne i mężczyzna doskonale zdawał sobie z tego sprawę, jednak doskonale zdawał sobie sprawę również z tego, że wyniki pomiaru zaniepokoją Seppa.
A jeżeli ten przekaże swoje spostrzeżenia dalej, do takich osób jak Dawid Kubacki czy chociażby Andrzej Stękała, to Stoch nawet nie ma po co pokazywać się w swoim pokoju.Mimo chęci ucieczki lub odwleczenia w nieskończoność tego co miało nadejść, Polak dotarł na miejsce. Westchnął cicho, wziął kilka głębokich wdechów i wszedł do środka.
Przywitał go przyjazny uśmiech Gratzera, Kamil blado odwzajemnił gest i wdał się w niezobowiązującą dyskusję z Halvorem.
Kiedy przyszła na niego kolej Stoch stanął na wadze i zagryzł zęby mając nadzieję, że nie pokaże ona jeszcze mniejszej cyferki niż jakiś czas temu.— Dziękuję, wszystko jest w porządku — odezwał się Sepp po zapisaniu wagi, mężczyźni popatrzyli na siebie i Kamil już wiedział, że powinien zacząć pakować torbę na Alaskę — Gratuluję.
Sportowiec wyszedł z pomieszczenia i ruszył na dekoracje.
Po drodze wyłapał spojrzeniem swoich przyjaciół z kadry i postanowił kontrolować ich wzrokiem, żeby na pewno nie poszli rozmawiać z Gratzerem. Oczywiście było już za późno, bo w jego polu widzenia nie znalazł się Dawid.
Kamil westchnął cierpiętniczo i ruszył w stronę podium, kiedy speaker wywołał jego nazwisko.
Przybierając sztuczny uśmiech wskoczył na pudło.
Robił to, co zawsze kiedy jest się w czołowej trójce, pogratulował zwycięscy, staną do zdjęcia, odebrał wyrazy uznania.
Jednak jego wzrok co chwilę uciekał do Kubackiego, który pojawił się w tłumie dosłownie z nikąd.
Zeskakując z podwyższenia przełknął ślinę i ruszył w stronę trenera i przyjaciół.— Super robota, Kamil — Doležal poklepał podopiecznego po plecach i uśmiechnął się do niego z dumą — naprawdę dobry występ dzisiaj.
— Dzięki trenerze — Kamil odwzajemnił gest, nie chcąc żeby Dodo zaczął coś podejrzewać i zadawać niezręczne, niewygodne pytania.
Szatyn popatrzył na Dawida i zagryzł wargę widząc jego minę — mam pytanie, czy mógłbym się dzisiaj zamienić pokojem z Piotrkiem? Słyszałem, że Dawid ma do niego sprawę — Stoch podjął desperacką próbę ratowania swojego życia.— Nie trzeba trenerze, omówimy sobie z Piotrulą, wszystko co trzeba będąc w osobnych pokojach — od razu wtrącił się blondyn, obrzucając starszego skoczka zirytiwanym spojrzeniem — porządnie omówimy.
Michał popatrzył na swoich podopiecznych z niezrozumieniem i odrobiną podejrzliwości. Po tej krótkiej wymianie zdań odgadł, że coś jest nie w porządku. Postanowił jednak na razie zostawić to w rękach Kubackiego. Ufał mu i zdawał sobie sprawę z tego, że jeżeli ktoś miałby zmienić coś w drużynie, to właśnie on.
CZYTASZ
| 𝐍𝐔𝐁𝐄𝐒 | SKI ᒍᑌᗰᑭIᑎG Oᑎᕮ SᕼOTS
Fanfiction" Ż𝒆𝒃𝒚 𝒓𝒂𝒛 𝒘𝒚𝒈𝒓𝒂ć 𝒎𝒖𝒔𝒊𝒔𝒛 𝒔𝒕𝒐 𝒓𝒂𝒛𝒚 𝒑𝒓𝒛𝒆𝒈𝒓𝒂ć " Zbiór krótkich historii o skoczkach narciarskich. Romantyczne relacje opisuje rzako, bo po prostu jestem w to mocno średnia. OP...