Z pohledu Harryho:
Bradavický expres přijel na nádraží do Prasinek. Vystoupil jsem z vlaku a hned za mnou Ron s Hermionou. Slyšel jsem Hagrida, jak k sobě volá všechny prváky. Já, Ron a Hermiona jsme se vydali ke kočárům. Nasedli jsme do jednoho kočáru a když jsme zavřeli dvířka kočár se rozjel.Ve Velké síni bylo plno. Všichni dychtivě čekali na malé prváky. S Ronem a Hermionou jsme si zasedli za nebelvírský stůl. Vedle Rona si sedl Fred a George. ,,Drazí žáci. Vítejte znovu v Bradavicích. Ti, kteří jsou zde poprvé by měli vědět, že je přísně zakázáno chodit do Zapovězeného lesa." Spustil profesor Brumbál, když byli prváci zařazeni do kolejí.
,,Harry podívej." Žduchl mě Ron do ramene. Podíval jsem se směrem, kterým ukazoval Ron. Jeho ruka mířila na dívku sedící u nebelvírského stolu. Měla zrzavé vlasy, které jí sahaly pod prsa. Krásné zelené oči, a plné rty. Měla štíhlou postavu. ,,Kdo to je?" Zeptal jsem se Hermiony. ,,Nevím. Nikdy jsem ji tady neviděla a u prváků jsem ji také nezahlédla." Pokrčila Hermiona rameny.
Po večeři jsme se vydali do ložnic. Ta dívka šla kousek za námi. Měl jsem nutkání otočit se a zeptat se jí na jméno, ale ovládl jsem se. Přišli jsem až k obrazu Buclaté dámy. V nebelvírské věži se mi ta dívka ztratila.
Z pohledu Kate:
Hned při večeři jsem si všimla Harryho a Rona. Ron na mě ukazoval a Harry se na mě otočil, musela jsem odvrátit pohled nebo bych se začala červenat. Po věčeři jsem spolu s ostatními z Nebelvíru odešla do nebelvírské věže. Zastavili jsme se před obrazem Buclaté dámy. Nastřažila jsem uši, abych slyšela heslo. Ve vnitř to bylo úžesné.
Vydala jsem se po schodech nahoru do dívčích ložnic. V pokoji jsem byla s Hermionou, která už seděla na své posteli. ,,Ahoj." Usmála se na mě. ,,Ahoj." Oplatila jsem jí úsměv a sedla jsem si na postel vedle Hermioniné. ,,Ty jsi ta nová dívka že? "
,,Jo. Proč?" Zeptala jsem se. ,,Jen tak. Mimochodem já jsem Hermiona." Řekla a podala mi ruku. ,,Těší mě. Já jsem Kate." Stiskla jsem její ruku a potřásli jsme si. Potom jsem se převlekla do pyžama a lehla jsem si do postele. Ani nevím jak jsem usla.
ČTEŠ
Harry Potter-trochu jinak
FanfictionHarry jede do Bradavic už po šesté. Hned při slavnostní večeři konané na začátku školního roku si všimne dívky, kterou v Bradavicích nikdy neviděl. Dívka se Harrymu zalíbí a on se rozhodne získat si její srdce. Dokáže to? Nebo se mu dívka bude vyhýb...