"Bugünün bizim için değerli olacağını sanıyordum. İkimizde bu anı bekliyoruz sanıyordum." Yüzünü ıslatan göz yaşlarına baktım. Konuşmaya devam etti. "15. yılımız." Güldü. "Eğer 15 yıl geçtiğinde hala beraber olursak sonsuza dek sadece ikimiz kalacağız demiştin." Derin bir nefes aldı. "Sanmıştım ki sen söylediğin sözleri unutmazsın." Bir adım atıp ona yaklaştım. "Ben... özür dilerim, üzerinden yıllar geçti."
"Bunun bizim için bir işaret olduğunu sanmıştım." Dolu gözlerini bir anlığına kapayıp yere çömdü ve yüzünü dizinin üstüne koyduğu kolunun altına gizledi. "Sanmıştım ki sadece sen ve ben olacağız."
Dönüp masaya baktığımda üzerine bıraktığı siyah kadife kutuyu gördüm. Masaya yaklaşıp kutuyu elime aldım ve araladım. İçinde görmeyi beklediğim en son şeyle karşılaştığımda boğazımdan yükselen acıyı bastırdım. Dönüp ona baktığımda öylece yüzünü dizlerine gömmüştü. Titreyen sesimle konuştum. "A-asil," yanına ilerleyip eğildim. Elini hafifçe dokunduğumda kızarık yeşilleriyle buluştum. Elimle göz yaşlarını hafifçe sildim. "Birbirimize söz vermiştik."
Cümlesini tamamladım. "Asla aşık olmayacağız diye." dediğimde yeniden dolan gözleri hafifçe taştı. "Sözümü tutmayı denedim." Titreyen sesiyle konuşmaya devam ederken bakışlarını benden ayırdı.
"Ama sana aşık olmama engel olamadım." Gözlerimden akan yaşları bana bakmadan hafifçe sildi. "Özür dilerim."
"Bana evlilik teklifi mi edecektin?" dediğimde sesimin titremesine engel olamadım. Ürkek bakışlarını gözlerime çıkardı. Gözyaşlarını tutamazken başını hafifçe salladı. "Hayatımı sana adamak istedim."
"Hayatını zaten bana adıyordun."
"Ama hiçbir zaman sana olan aşkımı dile getirmeye cesaret edemedim." Zorlukla yutkundu. "Bugüne kadar." Bulunduğu konumda küçücük görünen bedenini kollarımla sarıp başını omzuma yasladım. "Özür dilerim Asil." Derin bir nefes aldım. "Sen benim için hep en özel oldun."
"Sen benim için aşktan çok daha değerlisin." Saçlarını hafifçe sevdim. "Bu hayatta yapmayı son istediğim şey seni incitmekti." Yutkundum. "Bu yüzden çok özür dilerim." Hafifçe çekildim. "Böyle özel bir günü unuttuğum için özür dilerim." Masum yüzüne baktım ve hafifçe yanağını sevdim. Dolu gözlerini uzunca bir süre gözlerimden ayırmadı. Başını hafifçe yere eğdiğinde çenesinden tutup nazikçe kaldırdım. Gözlerimi kapayıp kızarık dudaklarının kenarına küçücük bir öpücük bıraktım. Hafifçe çekildiğimde gözünden akan bir damla yaşı parmağımla yakaladım. "Seni çok seviyorum." dediğimde kızaran gözleri kapandı ve kollarını boynuma sarıp daha önce hiç ağlamadığı kadar çok ağladı.
O gece onun gözlerinden akan her bir yaş benim kalbimden aktı. Onun canının yandığı her an benimde canım yandı. Onun beni severek geçirdiği her bir yılı ömrümden ona ayırmak istedim. Elimden ne gelirse yapmak istedim. Tutup elinden çok mutlu etmek istedim. Tüm o masum duygularına en güzel şekilde karşılık vermek istedim. Hak ettiği tüm güzellikleri ona hediye etmek istedim. O gece o kadar çok şey istedim, ama hiçbirini ona veremedim.
O gece ona aşık olmak istedim.
Ama yapamadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Mistake • gxg
Short StoryKaçıp kurtulabilirdim, ama içimde hissettiğim küçücük bir his, o hissi dinlemek istedim. Tamamlandı.