Special De Crăciun

645 54 8
                                    

𝑷𝒆𝒓𝒔𝒑𝒆𝒄𝒕𝒊𝒗𝒂 ???

"Hai dragă, mișcă mai repede că trebuie să pun salata asta pe masă și să fac și aranjamentele până vin și ceilalți. Mergi măcar să pui bradul ăla în priză și luminițele.", spune acesta în timp ce își împinge iubitul de la spate.

"Bine, bine.", spune celălalt și merge să pună bradul în priză și luminițele. După ce au aranjat masa de Crăciun aceștia s-au pus pe canapeaua maro și au așteptat musafirii.

Suneria sună, iar unul dintre ei se ridică în grabă și merge să răspundă la ușă. "Jungkook! Taehyung! Ce mă bucur să vă revăd. Namjoon mișcă și nu mai sta acolo ca statuia aia de lângă tine.",spune Jin și începe să râdă ușor alături de Jungkook. "Și ceilalți, nu au ajuns încă?", spune Taehyung și își agață paltonul lui și al lui Jungkook pe cuier.

"Yoongi mi-a scris că el și cu Hoseok vor întârzia deoarece e trafic în oraș.", spune Namjoon și se apropie de Jin luându-l într-o îmbrățișare. "Ce trafic? Nu e nimeni pe stradă!" Spune Jungkook. "Lasă dragă, știm cu toții ce făceau ei și ce vom face și noi în seara asta.", și  Taehyung îl atinge pe nas cu un rânjet.

Suneria sună din nou. "E rândul tău să răspunzi la ușă, între timp luați loc băieți.", iar Namjoon face ceea ce i s-a zis. Deschide ușa și îl vede pe Jimin cu o pungă de cadu în mână și cu un mic zâmbet, acesta fiind și ud. "Crăciun fericit Namjoon!", spune Jimin, iar Namjoon îi răspunde lăsându-l să intre.

"Mamă ce a început să ningă afară." și își face apariția în sufragerie. "Oh, ce frumos. Nu am mai nins de mult. Dezbracă-te de hainele alea groase și așează-te unde dorești.", spune Namjoon și îl ajută cu acea pungă.

Între timp au ajuns și ceilalți 2 și au început să mănânce și să discute despre ce au de gând să facă la anu. Dintr-o dată Jin se ridică." LUMÂNĂRILE! NAMJOON AM UITAT! ", și merge în grabă după 3 lumânări ce le-a luat dintr-un sertar și apoi le-a aprins punându-le pe masă.

"Esti fenomenal", pufnește Yoongi și mănâncă în continuare. După ce au mai vorbit despre relația lor atât de prietenie cât și de iubire aceștia se retrag pe canapea, iar Jimin aduce acea pungă de cadou.

"Bun. În primul rând vreau să vă mulțumesc că suntem prieteni și că îmi faceți viața mai bună. V-am adus câte un mic cadou de Crăciun, sper să vă placă. Yoongi acesta este pentru tine. Este fularul meu preferat primit de la tata. Sper să-ți placă. Jungkook!Ti-am adus această pereche de bocanci. Știu că îți doreai. Jin. Pentru tine ti-am luat un cupon pentru a manca in toate restaurantele. Este valabil un an acest cupon. Namjoon pentru tine o pereche de căști. Sper să nu le pierzi sau să le rupi. Hoseok. Ți-am luat șosete cu reni!!! Și Taehyung... Sincer tu ai tot ce îți dorești, astfel că nu am știut ce îți dorești, astfel că ti-am luat ceva de îngrijire facială. Crăciun fericit tuturor! ", spune Jimin și ceilalți îl iau în brațe pentru a îi mulțumi.

" Crăciun fericit și ție Jimin ", iar restul serii și-au petrecut-o cântând colinde, mâncând fursecuri, jucându-se, pupandu-se și cel mai important distrându-se.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
1987 [TAEKOOK] ✔︎Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum