19

458 57 6
                                    

𝑷𝒆𝒓𝒔𝒑𝒆𝒄𝒕𝒊𝒗𝒂 ???

Jungkook stătea în camera lui și asculta Hopeless de la gothurted gândindu-se să facă la fel ca în melodie de parcă era dedicată pentru starea lui.

Un bubit se aude dintr-o dată, iar el iese rapid din cameră crezând că s-a întâmplat ceva cu prietenii lui. Coboară scările și îl vede pe Namjoon și Taehyung ce gâfâia, ușa de la intrare fiind deschisă larg. "Ce cauți aici?", spune Jungkook uitându-se la Taehyung având mâinile în sân.

În urma lui intră Yoongi și Jimin. "Taehyung, te rog să te calmezi...", spune Jimin ușor încercând să se apropie de bărbat. "Taci dracu și stai unde ești!", țipă Taehyung și dintr-o dată îl apucă pe Jungkook de ceafă și începe să-l sărute dur. Jungkook încerca să se elibereze, dar știa și el că nu va avea vreo scăpare.

După ce sărutul a încetat, iar Namjoon și Jimin au rămas cu gura căscată în timp ce Yoongi era puțin mândru având și el mâinile în sân se uitau la ei. Taehyung își pune ambele mâini în jurul gâtului lui Jungkook și își lasă privirea în jos. "Lasă-mă să-ți explic. Ai înțeles totul greșit"

"Nu am ce discuta cu tine", spune Jungkook dând să plece. "Kook, măcar ascultă-l", intervine Jimin. Băiatul cel mai mic oftează și se așează pe canapea. Taehyung se grăbește și se pune lângă el. "Te ascult", și se uită spre bărbat. "Fata de atunci este fiica lui Minho. Minho e cel mai mare model din coreea și a vrut să ies cu ea. Am refuzat de multe ori, dar părinții mei m-au obligat. Ei au spus că îmi vor lua totul...", își lasă capul plecat.
"Ea nu e interesată de mine. Ea vrea să facă pe alții geloși."

"Dacă nu e interesată de tine, de ce v-ați futut!?", spune Jungkook și se ridică de pe canapea. "Nu ne-am futut! Am făcut niște sunete pentru a demonstra că suntem 'împreună', dar eu am început să mă îndrăgostesc de tine Jungkook!", se ridică și el și îl ia în brațe pe Jungkook. "Te rog crede-mă!"

Jungkook a început să plângă și să-l strângă pe Taehyung. "Nu ai idee...", spune. Taehyung se îndepărtează și îl ia pe Jungkook de mâini. "Vrei să fi iubitul meu pentru totdeauna? Încă odată?", spune Taehyung uitându-se la Jungkook ce încă plângea. "Spune da! Ai așteptat o reîncărcare pentru asta boule", vocea lui Namjoon se auzea iar Yoongi i-a dat un pun în urmăr să tacă, în timp ce Jimin râdea ușor.

"Deci ce zici? Vrei să mai aștepți încă o reincarnarea?", chicotește ușor Taehyung. Jungkook dă din cap și plânge mai tare. "Esti un bou, Kim Taehyung!", și îl sărută.













Nu am nicio idee :( #manta

1987 [TAEKOOK] ✔︎Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum