𝑷𝒆𝒓𝒔𝒑𝒆𝒄𝒕𝒊𝒗𝒂 ???
Taehyung i-a trimis toate detaliile lui Jimin pentru petrecerea ce vroia să o facă. Vroia ceva tematic, ceva ce nu s-a mai făcut. Și-a lăsat telefonul și a început să vorbească de unul singur. " Dacă mă îmbăt ca porcu și ajung cu una sau unu? Trebuie să fiu un om respectabil, nu? Sper ca să nu mă scap, chiar dacă normal omul ar trebui să se distreze.", spune și oftează ușor și se pune la somn.
Era a 2- azi. Taehyung se plimba prin cameră încercând să dea de Jin deoarece își dorea să știe despre hainele pentru diseară." Unde dracu își ține telefonul? În wc?", apoi îl aruncă pe pat plecând nervos la baie pentru a se spăla pe față și să-și facă rutina de skincare.
Între timp în cealaltă parte a orașului Jungkook se uita la story-ul lui Taehyung în care anunța marea petrecere din seara asta în care toată lumea era invitată. "Obligatoriu tematica este rochii și costume din anii 60-70, plus o mască pe față.", citește Jungkook cu voce tare fără să-și dea seama că Yoongi stătea în fața lui de jumătate de oră.
"Ai citit aia de 70 de mii de ori. Nu ai de gând să te îmbraci odată și să cobori la masă?" și îi ia telefonul din mână. "Hei! Dămi-l înapoi!", dar normal că Yoongi nu l-a ascult și a plecat.
Jungkook a coborât și el în sfârșit și s-a așezat lângă un Namjoon obosit ce plescăia. " Diseară putem merge la petrecerea lui Tae?", și face o față de cățeluș. "KIM SEOKJIN!!", a urlat dintr-o dată Namjoon ridicându-se. "SIGUR CĂ MERGEM LA PETRECERE. KIM SEOKJIIIIIN!!!", și se pune înapoi pe scaun lăsându-și capul pe masă, iar ceilalți au început să râdă. "Oh Namjoon..."
Sper că a ieșit ceva. #manta
CITEȘTI
1987 [TAEKOOK] ✔︎
Romance-Îmi pari cunosc, ne-am întâlnit în 1987. Ne iubeam foarte mult. -Îmi pare rău, cred că mă confuzi! Am doar 24 de ani! Și nu îmi plac băieții... ✯19.11.2020 ~ 1 taekook ✯ ✯19.08.2021~ 1 tae ✯ ✯18.06.2022~ 2 kook ✯