14

512 57 38
                                    

𝑷𝒆𝒓𝒔𝒑𝒆𝒄𝒕𝒊𝒗𝒂 𝒍𝒖𝒊 𝑱𝒖𝒏𝒈𝒌𝒐𝒐𝒌

După ce am coborât Namjoon îmi zâmbește. "Oo Jungkook ma bucur să te revăd, a trecut ceva timp.", îl vad cum Yoongi își da ochii peste cap vrând să comenteze ceva, dar o fac înaintea lui. "Trăiesc in aceasi casă cu tine, oricum ne vedem in fiecare dimineață."

Vreau sa mă așez dar ma uit la Tae ce avea privirea ațintită pe mine. Nu îmi placea acest lucru, dar decid să-l ignor. "Taehyungie unde e bautura?", spune Jimin și se agață de talia lui Tae dintr-o dată. Când am văzut asta parcă mi-a crescut o vena dintr-o dată. De ce se agață Jimin de el? Ei sunt mai mult decât prieteni? De ce m-a sărutat atunci? Aveam numai tâmpenii in cap ce normal ca nu aveau un răspuns.

"În bucătărie la locul lor Jimin", și îi zâmbește. Îmi iau privirea de pe cei doi și ma uit din instinct la Yoongi, ce mă privește cu o față un pic tristă și apoi da ușor din cap. Nu am înțeles nimic din aceste gesturi. "Merg până la baie", spun și ma retrag de lângă cele 5 persoane din sufrageria imensă.

Am ajuns în baie și am pus capacul de toaletă jos și mi-am plasat fața în mâini. Era nervos? Eram trist? Nici eu nu știam ce simt cu adevărat, mai mult era o amestecătură. Lacrimile mi-au căzut ușor, dar nici eu nu știam de ce.

După câteva minute bate cineva la ușă, mă ridic repede și trag apa. "Așteaptă un moment.. Îmi spăl mâinile și ies.", și ma uit o secunda in oglindă, aveam ochii un pic roșii astfel decid să-mi spăl și fața. Când termin deschid ușa și mă îndrept în grabă spre sufragerie dar sunt strigat de Yoongi. "Stai pe loc!"

Mă întorc și mă uit la el cum se apropie de mine. "Știu că te deranjează. Te-am văzut cum te uitai la ei." Îmi las capul plecat. "Îl vreau pe Taehyung-ul meu înapoi. Yoongi, îl vreau doar pentru mine!", și încep să plâng ușor, iar acesta nu mai zice nimic și mă ia în brațe.

"Yoonie hai să jucam adevăr sau provocare", era Hoseok și mă retrag rapid și îmi sterg lacrimile ce curgeau. "S-a întâmplat ceva?", spune atunci când mă vede. "Nu, nu... Venim imediat.", și plecăm spre sufragere unde mă pun între Yoongi și Jin.

Unele sticle de vin erau doborâte, la fel și soju. Nu aveam chef de nimic si nimeni. "Bun dacă suntem cu toții să începem", spune Namjoon în timp ce învârte o sticla. Sticla s-a oprit la Yoongi si Namjoon. "Ce alegi Yoongi?", întreabă Jin. "Adevăr", spune și se uită lung la Namjoon. "E adevărat că ai fost și cu alți băieți in timp ce ne spuneai ca mergi la birou?", și se încruntă. "Da", și rânjește.

Yoongi învârte sticla și se oprește la mine si Taehyung. Era mare minune. "Jungkook? Ce alegi?", spune Yoongi. "Provocare", ma uit plictisit la sticlă. "Yoongi? Poți alege o provocare pentru mine, te rog? Nu am nicio idee."

"Sigur. Te provoc să stai in poala lui Taehyung până la finalul serii și să îl săruți de fiecare dată când sticla ajunge la el. Poți începe de acum", rânjește. "Nu crezi că e prea mult? El când va mai juca?", spune Jimin.

"Va sta cate 3 ture, Jimin!", apoi se uită la el cu o privire. În schimb mă uit la Tae. Acesta nu avea nicio problemă cu situația. "Hai Jungkook să te vedem. Nu te-am crescut degeaba. Și sărut",  zice Yoongi, iar eu mă pun in poala lui Tae și îi întorc fața spre mine și încep să îi sărut ușor buzele. Am făcut asta câteva secunde apoi m-am retras și nu m-am uitat la el.

Rundele treceau și cand era a 3 a iar pica pe Taehyung și iar îl sarutam și tot așa până când s-a terminat seara și m-am ridicat din poala lui având și picioarele amorțite. Ceilalți au plecat acum trebuia să-mi primesc "
'recompensa' ce azi nu era.

" Ai ceva evenimente mâine? ", deschid o conversație." Nu. Am alt plan ", se uită la mine și mă lipește de un perete din nou. Spatele meu era deja praf." Ai fost obraznic azi... Nu îmi place când trebuie să o faci tu.", începe sa ma sărute puternic și începe să-mi dea cămașa jos.

Am încercat să mă opun, dar mă apucă de maxilar. "Kookie, nu fi un prost. Știu că vrei asta" Când am auzit acel 'Kookie' am început să plâng, dar acesta nu a mai stat pe gânduri și m-a luat pe umărul lui ducându-mă în camera lui. "Crezi că te poți juca așa cu mine ăh? Kookie..." și mă aruncă pe pat punându-se peste mine.





Uh.. 810 cuvinte #manta

1987 [TAEKOOK] ✔︎Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum