𝑷𝒆𝒓𝒔𝒑𝒆𝒄𝒕𝒊𝒗𝒂 𝒍𝒖𝒊 𝑱𝒖𝒏𝒈𝒌𝒐𝒐𝒌
Știam că e el și tot ce vroiam era să fie cu mine chiar dacă nu mai era Taehyung-ul meu cel vechi. Asta era ocazia mea pentru a-l aduce înapoi.
Mă întorc la el pentru a da un răspuns. Și? Ce spui sau ce îți dorești?" Vroiam să îmi schimb răspunsul, dar nu am făcut-o. "Tae... Vreau să fiu iubitul tău."
Acesta se uită la mine, apoi rânjește. "Aveam impresia că o să zici asta.", apoi se uită cu o față curioasă la mine. "Bun. Așa să fie.", și bate ușor în masă. "Până mâine vreau sa te gândești la 3 locații pentru poze și 3 outfit-uri. Și să fi la 9 aici, dacă intarzi, nu voi accepta ceea ce dorești ca răsplată la final de zi. Ai înțeles?", dar până sa răspund...
"Jeon Jungkookiee... ghici cine e cu Jin!!!... ", strigă Namjoon, dar se oprește când îl vede pe Taehyung.
"Felicitări.", spune Taehyung și se uită la mine. "Răspunsul tău și poți pleca""Am înțeles. Ne vedem mâine Tae.", și plec cu Namjoon spre mașină. "Ce s-a întâmplat cu voi?" Și urc în mașină văzându-l pe Yoongi pe bancheta din spate. "Am avut cea mai tare aventura cu dragul ambasador, iar eu cu Jin suntem împreună.",și amândoi zâmbesc.
"Și tu cu Taehyung?", spune Yoongi curios. "Eu cu Taehyung... Suntem cumva împreună, dar vrea să lucrez pentru el.", apoi pornesc mașina pentru a pleca spre casă. "Wow ce om...", și își pune Namjoon mâinile în san.
(...)
Nu am dormit absolut deloc. M-am gândit la haine și locații, dar în același timp eram și entuziasmat. Cobor jos și îl văd pe Yoongi. "Neața, ce așa matinal ești azi?", îi spun. "Umm.. Nu puteam. Trebuie să mergi la muncă, nu?", schimba subiectul. "Da. Uh deja e târziu. Voi lua masina.", apoi închid ușa fără sa mai zic nimic.
CITEȘTI
1987 [TAEKOOK] ✔︎
Romance-Îmi pari cunosc, ne-am întâlnit în 1987. Ne iubeam foarte mult. -Îmi pare rău, cred că mă confuzi! Am doar 24 de ani! Și nu îmi plac băieții... ✯19.11.2020 ~ 1 taekook ✯ ✯19.08.2021~ 1 tae ✯ ✯18.06.2022~ 2 kook ✯