8

589 61 6
                                    

𝑷𝒆𝒓𝒔𝒑𝒆𝒄𝒕𝒊𝒗𝒂 𝒍𝒖𝒊 𝑱𝒖𝒏𝒈𝒌𝒐𝒐𝒌

Eram încă în grădină, nu puteam să înțeleg ceea ce am spus greșit. Eu am venit din viața anterioară doar pentru a-l găsi și să fim din nou împreună, dar se pare ca Tae al meu s-a schimbat foarte mult și până la urmă cine era tipul ala? De ce Tae îi permite?

Dar ies din tranșa cu întrebări și fără răspunsuri și merg în interior. Când am intrat Tae cinstea cu acel bărbat. Am primit un pahat cu șampanie de la niște ospătari și merg lângă prietenii mei.

"Ce se întâmplă?", șoptesc lui Yoongi. "Taehyung cu tipul ala drăguț... Ammm.. Cu acel tip sunt ambasadorii Gucci de azi.", apoi bea din șampanie. "Wow..." și mă uit cu gura deschisă la ei. "Mai nou și model și ambasador?" De aceea ai devenit așa? Ce fel de viață ai Tae?

Tipul acela se apropie de noi și începe să vorbească tare. "Joonieeee! Ce surpriză să te văd aici! Ai venit pentru Jin?", ultima parte o spune doar pentru noi. Eram confuz. Namjoon era prieten cu astfel de persoane bogate? Era o surpriză pentru mine. "Și pentru el, dar și pentru prieteni. El e Yoongi, iar el e Jungkook", spune Namjoon. "Bună Yoongi, bună Jungkook. Sunt Hoseok.", și dă mâna cu fiecare dintre noi.

Mă uitam la el și părea o persoană protectiva. Nu prea am zis nimic de alungul discuției, de fapt nu prea eram atent pentru că îl analizam. Tot ce știu e că lui Yoongi îi place de el și a plecat apoi după el la baie. Între timp s-a evaporat și Namjoon de lângă mine pentru că și-a făcut curaj și a plecat să vorbească cu Jin, iar eu m-am așezat la o masă uitându-mă la oamenii ce vorbeau, dansau sau făceau poze pe ascuns lui Tae.

Trecuse o oră și nimeni nu a venit. Tot ce am făcut în acel timp a fost să mă uit la Tae. Îmi doream să vină și să stea cu mine, dar asta a fost imposibil, astfel că m-am ridicat și am plecat afară să fumez un trabuc. Nu bătea vântul, se auzeau mici broscuțe ce mai cantau în rest eram doar eu și gândurile mele.

"Umm... Nu știam că fumezi.", acea voce... Și mă întorc repede cu fața la el. "Fumam și înainte.", spun uitându-mă la el. "Aha...Se pare că prietenul meu și cu al tău cel mai probabil fac chestii în casa mea.", chicotește acesta. "E o mirare mare și pentru mine că Yoongi s-a îndrăgostit de cineva la prima vedere. Părea imposibil să se întâmple asta cu el...dar sunt mândru", spun și îi zâmbesc.

Acesta se uită la mine și nu zice nimic. "De fapt am ieșit pentru că toată lumea m-a lăsat. Namjoon după Jin, iar Yoongi cu Hoseok. Nu sunt supărat. Dar..", am fost întrerupt. "Dar ai vrut să stau cu tine și să se întâmple să îmi spui cel mai probabil despre prietenul tău ce seamănă cu mine, nu?"

"Chiar nu îți amintești nimic în legătură cu mine? Cu părinții, Kookie ce te iubea și te iubește foarte foarte mult și în ziua de azi, chiar acum? Despre plecarea ta dintr-o dată?", spun și încep să plâng. "Tae... Te rog, te rog spune-mi. Sunt disperat...", și mă las ușor pe el.

1987 [TAEKOOK] ✔︎Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum