𝑷𝒆𝒓𝒔𝒑𝒆𝒄𝒕𝒊𝒗𝒂 𝒍𝒖𝒊 𝑻𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏𝒈
"Ce s-a întâmplat Tae?", fiind un pic îngrijorat, dar nu mai mult ca la Namjoon. "Eu și Jungkook suntem împreună.", și ne sărutăm de față cu el și normal că și de ceilalți. Când ne despărțim, amândoi ne uitam la el. Acesta avea o față serioasă până când a început să râdă. "Știam de mult! NAMJOON ȚI-AM ZIS!", spune în timp ce se bucura.
"Poftim? Noi de azi suntem împreună.", spun și mă uit la el. "Aha.. Atunci când v-ați tras-o și erați amândoi în pat...parcă călcați de tren..", și se uita în jur rânjind. Mă ridic rapid de pe canapea. "Jin! Ce căutai în casa mea?!", spun strângând ușor pumnul. Mă enervează faptul că prietenii mei, să spunem că unii veneau ne invitați. De asemenea unul dintre ei fiind Jin.
"Mi-am uitat cheile de la mașină", și își freacă capul. "Ashii... Puteai să suni și tu", spun și mă pun înapoi lângă Jungkook ce se uita la noi ca la o telenovelă indiană, dar fără dans. "Am sunat.", spune. "Și ce facem acum?", spun în timp ce mai trăgeam cu ochiul la Jimin, ce săracu nu vorbea cu nimeni, ci doar se uita la Yoongi.
"Un film?", spune Jungkook în timp ce ca prin minune a ajuns la un sertar unde scoate un CD. "CD?", spune Jimin uitându-se ciudat la dragul meu. "Noi nu avem bani de Netflix sau HBO. Suntem mai săraci.", spune Yoongi în timp ce se pune lângă el, iar Jimin își apleacă capul.
Ușa de la întrare se deschide și in fața noastră apare un Hoseok mai ciudat. "Hei..", spune el în timp ce se uită la Yoongi. Toată lumea îl salută și îl invită la film, mai puțin Yoongi ce se uita fix la televizor. Dintr-o dată se întoarce la el. Dacă înainte Jungkook se uita la mine si Jin ca la telenovelele indiene, acum eu și ceilalți ne uitam ca la cele turcești ce credeam că la un moment dat Yoongi va scoate o armă.
"Vreau să ne despărțim.", spune scurt și se uită în telefonul. În schimb noi am rămas cu gura căscată. " Ce am făcut greșit?", și începe să plângă ușor. Îl văd cum se ridică plictisit de pe canapea și se îndreaptă spre scări. "Nimic, doar m-am îndrăgostit de altcineva. Îmi pare rău", îi zâmbește apoi urcă scările, iar noi am rămas muți.
Yoy pentru prima dată vreau să mă plâng:( Încă 4. #manta
CITEȘTI
1987 [TAEKOOK] ✔︎
Romance-Îmi pari cunosc, ne-am întâlnit în 1987. Ne iubeam foarte mult. -Îmi pare rău, cred că mă confuzi! Am doar 24 de ani! Și nu îmi plac băieții... ✯19.11.2020 ~ 1 taekook ✯ ✯19.08.2021~ 1 tae ✯ ✯18.06.2022~ 2 kook ✯