𝑷𝒆𝒓𝒔𝒑𝒆𝒄𝒕𝒊𝒗𝒂 𝒍𝒖𝒊 𝑻𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏𝒈
Eram foarte fericit deoarece Jungkook cel mai probabil a înțeles situația. După ce ne despărțim mă uit la băieții ce aplaudau cu gura căscată, mai puțin Yoongi.
Zâmbesc ușor atât la Jungkook cât și la ceilalți. "Și... Acum suntem împreună", spun și ridic mâna mea si a lui Jungkook în sus. "Yoy, Jin trebuie să afle asta!", își scoate Namjoon telefonul și face o poză.
"Ești chiar nesimțit, Namjoon?", spune Yoongi. "Hyung! De ce mă faci nesimțit?", și devine bosumflat. "Oricum, ei doi îi va spune lui Jin că sunt împreună. Deci faci poze pentru nimic și nu te mai băga ca musca în curul calului!", și gesticulează fiind nervos.
"Ia uite intelectualul cu proverbele lui unde era!", și se întoarce cu spatele la Yoongi. De nervi Yoongi a vrut să-l lovească, dar Jungkook s-a dus în grabă la Yoongi. "Hyung! Nu e momentul..", și îl ia în brațe.
Sincer să fiu... Eram puțin gelos pe Yoongi, dar vedeam că se comportă ca un tată pentru Jungkook și doar am încercat să ignor acele sentimente de gelozie.
După ce apele s-au mai calmat, Yoongi a decis să îi cheme pe Jin și pe Hoseok într-un mod unicat. Acesta se pune pe canapea, în timp ce eu mă jucam cu părul lui Jungkook. "Jin! Te rog să vi repede la mine, Namjoon se simte foarte, dar foarte rău!", l-am văzut cum chicotea și am zâmbit.
Acesta a vorbit câteva minute cu Jin si a închis. "Asta o să-l enerveze la maxim dacă află că l-ai mințit", și încep să râd și pupandu-l pe obraz pe Jungkook. În schimb cu Hoseok a vorbit nici două minute. Uneori credeam că ei erau certați.
Mă îndepărtez ușor de Jungkook pentru a mă duce la Jimin ce se uita la Yoongi. "S-a întâmplat ceva?", spun deoarece eram confuz. "Nu...", și își lasă privirea în jos spre telefonul lui. Acesta deschide o notiță și începe să scrie. După ce a terminat îmi arată. "Cred că îmi place Yoongi în acel fel, dar el e cu Hoseok... :("
Mă uit la el cu o față de "Serios?" Acesta da din cap. Îi iau telefonul și încep să scriu și eu. "Nu cred că va mai dura mult relația lor... Yoongi era un pic trist atunci când a vorbit cu el la telefon.", și îi dau telefonul înapoi și îi zâmbesc.
"NAMJOON AL MEU! UNDE EȘTI!?", apare dintr-o dată Jin, iar noi începem să râdem ușor. Namjoon iese din bucătărie cu două castroane cu popcorn. "Iubire ce s-a întâmplat?", spune Namjoon fiind confuz. "Yoongi mi-a spus că ai alunecat și ai căzut. Piciorul tău e bine?", și se apropie ușor de Namjoon în timp ce noi nu mai puteam de râs. "Iubire! Nu am pățit nimic. Yoongi te-a mințit", și se uită la noi puțin nervos.
"Nu mai sta acolo și vino aici că vreau să-ți spun ceva", spun și îi fac loc să se așeze. "Yoongi ești un porc", spune Jin și se așează lângă mine. "Ce s-a întâmplat Tae?", fiind un pic îngrijorat, dar nu mai mult ca la Namjoon. "Eu și Jungkook suntem împreună.
Încă 5 capitole.. #manta
CITEȘTI
1987 [TAEKOOK] ✔︎
Romance-Îmi pari cunosc, ne-am întâlnit în 1987. Ne iubeam foarte mult. -Îmi pare rău, cred că mă confuzi! Am doar 24 de ani! Și nu îmi plac băieții... ✯19.11.2020 ~ 1 taekook ✯ ✯19.08.2021~ 1 tae ✯ ✯18.06.2022~ 2 kook ✯