Bir şeyin hemen yanımdaki cama çarpmasıyla irkilerek uyandım. Sağıma döndüğümde deniz halkından ne olduğunu bilmediğim bir şey bana bakıyordu.
Kaldığım odaya göz gezdirdiğimde oda da olan iki kişininde uyuduğunu gördüm. Anlaşılan sese sadece ben uyanmıştım. Saate baktığımda altı buçuk olduğunu görüp tekrar uyumanın bir anlamı olmadığını anlayıp ayaklandım. Elime iki gün önce kütüphaneden aldığım ve dün sonuncusunu bitirdiğim dört kitabı ve birkaç parşömen ile tüy kalem alıp yatakaneden çıktım.
Ortak salona girdiğimde elinde kitap yığınıyla yatakhanesinden çıkan Crouch'u gördüm. Göz devirip salondan çıktım. Ne zaman erkenden çıksam bu çocuk da hortlamış oluyordu. Zindanların merdivenlerini tırmanırken arkamdan adım sesleri duymamla onun da çıktığını anlamıştım.
Dördüncü kata çıkıp kütüphaneye ilerledim. Kütüphane açılalı daha kırk dakika olmuştu. Zaten bu saatte pek kimse uyanık olmazdı. Saat yedi olduğunda koridorlar yeni yeni dolardı. Sekizde kahvaltı sonra dersler başlardı.
Kütüphaneye girdiğimde ilk önce Madam Pince'in masasına doğru yürüdüm.
"Günaydın Madam. Geçen gün aldığım kitapları iade edecektim."
"Günaydın Miss Lupin. Alayım kitapları ve imzanınız lütfen." Gösterdiği yere imza atıp raflara yöneldim.
Bitki bilim ödevi için şifalı bitkiler kitabını alıp masalara yöneldim. Gerekli sayfayı açıp özet olarak parşömene geçirmeye başladım. Bundan sonra sadece tılsım ödevi kalmıştı onu bitirmem iki saatimi almazdı ama kitabı Black'ten almam gerekiyordu. Aynı kitaptan kütüphanede beş tane vardı. Birini Hufflepuff'tan Tomas Mughert, diğerini Gryffindor'dan Gela Higgs almıştı muhtemelen hepsi birbirinden geçirecekti. Kalan üç kitabın ikisini Ravenclaw'dan Anora Avery ve Simon Xyert almıştı onlarda ilk günden ödevi bitirip diğer bina arkadaşlarına verdiğine emindim. Son kitabı kimin aldığını biliyoruz tabi. Regulus Black.
Onun da arkadaşlarına verdiğine emindim. Diğerlerine de verecektir. Sırf beni sinir etmek için iki hafta sonra işinin biteceğini ve ancak o zaman verebileceğini söylemişti.
Ödevi yapan herhangi birinden alabilirdim. Gryffindor'lar belki verirdi ne de olsa abim Gryffindor'un favori çocuklarından biriydi sırf ona yaranmak için verilerdi. Şimdilik bu fikir beklemede. Hufflepuff'ların vereceğine kesinlikle emindim. Ama onların genelinden hoşlanmıyordum. Bu da beklemede. Ravenclaw'lar vermez biliyorum. Notlarım birçok Ravenclaw'dan daha iyi ve buna katkı sağlamak isteyeceklerini sanmıyorum.
Son olarak kendi binam. Onlardan istesem verirler ama daha yaptıklarına emin değilim zaten kitabı dün Lestrange'in elinde görmüştüm bu da demek oluyor ki o dörtlükten başka yapan yoktur. Elbette başka binalardan alan olmuştur. Ama bu işi biraz eğlenceye dökelim. Demi?Ayağa kalkıp eşyalarımı topladım. Aldığım şifalı bitkiler kitabını yerine koyup. Kütüphaneden ayrıldım. On beş dakika sonra kahvaltı başlayacaktı. Hızlı adımlarla büyük salona indim.
***
Büyük salona girdiğimde aklımda ki ödevi yapmayı hızlandıracak ve daha eğlenceli kılacak planımın ilk aşamasını gerçekleştirmek üzere Gryffindor masasına ilerledim.
Abimlerin olduğu yere geldiğimde başlarını kaldırıp bana bakmışlardı. Black bana sinirli misin, bana mı öyle geliyor? Ahh..sen de mi Potter? Bak nasıl üzüldüm.
"Selam. Nasılsınız kaç gün oldu konuşmuyoruz?" Hiçbirinden cevap gelmeyince geçen gün ki eğlencelerine izin vermediğim için trip yediğimi fark ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑲𝑬𝑯𝑨𝑵𝑬𝑻 | 𝓡.𝓐.𝓑.
De Todo"𝑫𝒆𝒈̆𝒆𝒓𝒔𝒊𝒛 𝒅𝒆𝒈̆𝒆𝒓 𝒃𝒖𝒍𝒖𝒑, 𝒄̧𝒂𝒈̆𝒓ı𝒍𝒂𝒄𝒂𝒌 𝑩𝒆𝒌𝒄̧𝒊 𝒚𝒐𝒍𝒖𝒏𝒅𝒂𝒏 𝒔𝒂𝒑ı𝒑; 𝒚𝒆𝒎𝒊𝒏𝒊𝒏𝒊 𝒃𝒐𝒛𝒂𝒄𝒂𝒌. 𝑲𝒐̈𝒍𝒆 𝒇𝒆𝒓𝒚𝒂𝒕 𝒆𝒕𝒕𝒊𝒈̆𝒊𝒏𝒅𝒆 𝒔𝒖𝒚𝒂 𝒂𝒕𝒆𝒔̧ 𝒅𝒖̈𝒔̧𝒎𝒆𝒛𝒔𝒆, 𝒌𝒖̈𝒄̧𝒖̈𝒌 𝒌𝒓𝒂𝒍 𝒚𝒐...