12

990 73 1
                                    

Aleron'dan 

 Aklıma gelen şeyle elim dudaklarıma gitti.Bora beni öptü değil mi? Rüya değildi bu. Evin içinde çığlık atarak dans ediyordum. Fazla tepki verdiğimi düşünüp durdum . Hayır asla fazla tepki vermiyordum. İlk adımı o atmıştı sonuçta. Nasıl dans etmem ki? Biraz daha dans edip kendimi koltuğa attım. Kafamın içinde o sahneyi bininci kez yaşadım. Dudakları şu zamana kadar öptüğüm en iyi dudaklardı. Acaba tekrar ne zaman öpebilirdim? Öpebilecektim değil mi? Of çatı katından indikten sonra hiç konuşmamıştık ki.Eve de yalnız gelmiştim. Yani emin değildim bir daha öpüp öpemeyeceğimden. 

Sevgili miyiz peki? Sanırım hayır. Ya da evet mi?  Bir bahane bulup ona gitmem gerekiyordu ki anlayayım. Beni dudaklarıyla tanıştırdıktan sonra bir daha öpmezse büyük sıkıntı.

Mantıklı bir bahane bulmuş kapısına gelmiştim. Ve yine açmıyordu. Evde mi değildi? Cebimden telefonu çıkardım.Rehberden adını bulup aradım. Sonuna kadar çalmış öyle açmıştı.

Aleron: Ben evine geldim ama kapı açılmıyor.

Bora: Uyuyordum açayım.

Uykulu sesi o kadar tatlıydı ki. Kedi gibi. Dağ gibi adama kedi gibi dedim ama neyse.

Kapı açıldığında yarı çıplak ve bir gözü hâlâ kapalı olan bir Bora gördüm. Kedi demiyeceğim hayır. İçeri girip ayakkabılarımı çıkardım.  "Saat daha erken değil mi uyumak için?"

"Enerjim bitti ."Elini saçlarına atıp karıştırdı.  "E yani biter. Bir haftadır toplasan sekiz saat uyumamışsındır."

"Değdi ama." Haklı değmişti. "Ben üzerime tişört alıp geliyorum." Odasına doğru yürürken elimdeki poşet aklıma geldi. Ben de peşinden odasına gittim. Bora tişört almaya gelmemiş miydi? Şu an yatağa uzanmıştı. "Ben geçen üzerine şarap dökülen kıyafetlerini getirmiştim ama sen yine uyumuşsun."

"Gözlerimi açacak enerjim yok."  Yatağın yanına yürüyüp poşeti yere bıraktım. Odadan çıkmak için arkamı dönmüştüm ki kolumu tuttu. "Burada olduğuna göre benimle uyur musun?"Kafamı hızla ona çevirdim. Tamam ilk defa beraber uyumayacaktık ama bu durum biraz farklıydı. Bora'ya cevap verecekken o tuttuğu kolumu çekip beni yatağa çekti. Kollarını belimde doladı.Burnunu saçlarıma sürtüp kokladı. Şu an bu yaşanıyor muydu? Evet yaşanıyordu ve ben kalpten gitmek üzereydim. 

Bende ona doğru  dönüp kollarımı beline sardım. Uykunun kollarına kendimi bıraktım.

Aklımda sadece ilk öpücüğe kadarı vardı.. O yüzden bu bölüm geçiş bölümü gibi oldu.

Bora

Bora

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
From Paris (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin