Bu saatte bölüm yayınlamak 🤝🏻ben
Aleron
Geçen hafta yaşananlardan sonra Bora'ya her yaklaştığımda flört ediyor gibi davranıyordum. Aramızdaki şeyin bu olmadığını kesinleştirdiğimiz için yaptığım şeyin saçmalığının farkındaydım. Ama kendimi durduramıyorum. Durup dururken saçlarına dokunmaktan kendimi alamıyordum ya da söylediği her şeye gülmekten. Bir şeyler yaparken onu izlemekte çok zevkli. O kadar çok odaklanıyor ki onu izlediğimin bile farkına varmıyor. Şu an onu yemek yaparken izleyebilirdim . Ama Darcy bana önemli bir şey söyleyeceğini bu yüzden azıcık yemeğe geç kalmamız gerektiğini söylemişti . Evet yemeğe davetliydik. Ben geç kalacağımızı söylediğimde Bora'da ben de biraz geç gelir misiniz ,diyecektim dedi. Bir yandan işime gelmişti ama kesin yemekler hazırdı. Yani onu yemek yaparken izleyemeyecektim.
"Darcy ,Tanrı aşkına artık söyler misin? Yarım saattir kıvranıp duruyorsun karşımda."
"Bir anda söyleyeyim o zaman."
"Söyle de nasıl söylersen söyle." Koltuktan kalktı. Sesli bir şekilde nefes aldı.
"Biz Doruk'la yattık." Söylediği şeyle kahkaha atmaya başladım.
"Güzel şakaydı şimdi doğruyu söyle."
"Şaka değil. " Ağzım git gide açılırken Darcy'e bakıyordum. Bora'yı 4 aydır tanıyorum ve daha biz yatmamışken bunlar 1 ayda nasıl kaynaşıp yatmış olabilir? Bu nasıl mümkün olabilir ya?
"Ne zaman oldu bu?"
"Bora'nın geçen hafta sende kaldığı gün. Şu an söylüyorum çünkü dördümüz yemeğe gideceğiz ve biz bir haftadır görüşmüyoruz. Birbirimizden kaçıyoruz."
"Bora o gün sabah eve gitti nasıl sizi görmedi?"
"Belki de gördü ama söylemedi. Şu an konumuz Bora'nın görüp görmemesi mi?
"Doğru. Senin sevgilisi olan biri ile yatman konumuz."
"O gün çok kötü kavga edip ayrıldıklarını falan anlatıyordu."
"Tamam da sevgilisi kız değil miydi?"
"Demek ki biseksüel falan ne bileyim ben ya." Sesi sonlara doğru yükselmeye başlamıştı. Büyük ihtimalle kendine sövüyordu şu an.
"Bence bugün konuşun . Yani kaçarak bir şey elde edemezsiniz." Telefonumdan gelen sesle gözlerimi Darcy 'den çektim.
Bora: Öğrendiğim şeyi duysan aklını kaçırırsın.
Aleron : İçimden bir ses benim de şu an aynı şeyi öğrendiğimi söylüyor.
Bora: Darcy ve Doruk
Aleron: Bizden önce yatmışlar evet.
Bora: Bu konuda takılmamız gereken şey bizden önce olması mı?
Aleron : Benim takıldığım tek kısım.
Aleron: Bak ne diyeceğim , sen markete gideceğim diye evden çık ben de Darcy'e size geleceğimizi söyleyeyim. Darcy gitsin ama ben evde kalayım.
Bora: He yani onları yalnız bırakalım diyorsun.
Aleron: Evet. Yemeği de sen burada yaparsın.
Bora : Pekala öyle olsun.
Telefonu sehpaya koyup Darcy'e baktım. "Bora bekliyor hadi çıkalım. " İsteksiz bir şekilde kafa salladı. Yolda bir yolunu bulup eve geri dönmem gerekiyordu.
Bu bölümü biraz kısa oldu,ilham perim puf olduğu için aklıma gelenleri bölümlere ayırayım dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
From Paris (bxb)
Teen Fiction~İlk 9 bölümün yerleri karışmış lütfen bölüm sayılarına bakarak okuyunuz düzeltemiyorum çok uğraştım ama olmadı~ "...Tekrar Paris'e hoşgeldin Bora." "...Hoşbuldum,Aleron" smut içermektedir