Bu bölüm yazmaktan en çok zevk aldığım instagram kısmıyla başlıyor. Lütfen atlamayınız 🙃 Ayrıca sevgililer günü olduğu için smut yazacağım .
excellent fransızcada mükemmel demek
Türk karakterler Türkçe yorum Franslar da Fransızca yorum yapıyor olarak düşünün lütfen
.5bin beğeni 80yorum
boragüner: Sabahları neden asabi bir kediye döndüğünü tartışabilir miyiz?@excellentaleronexcellentaleron: Hayır tartışamayız canım.
boragüner: Ben bunu evete çeviririm bebeğim.adaamaqueenolan: Shipim gerçek oldu ulan.
canbulut: çığlık atarak kanepeden düştüm evet 26 yaşındayım
pskdoruk: Bizimkilerle halay çekiyoruz boral reel diye.
boragüner:üçünüzü önce ablama sonra Allah'a havale ediyorum.
günerekin: Ben de halay çekiyorum ama neyse
boragüner: Ablamı da kendinize benzetmişsiniz.geniusdarcy: Sevgilimle aramızda kilometreler olmasaydı ben de onu çeker koyardım.
pskdoruk: Gelebildiğim en kısa sürede oradayım sevgilim. (Bunlar ingilizce)6bin beğeni 90yorum
excellentaleron: Yatakta bu şekilde kitap okurken benim onu rahatsız etmememi bekliyor. Temas bağlısıyım ben bu dediğin imkansız sevgilim.boragüner:Bir dahakine tişörtümü giyerim o zaman.
excellentaleron: Hayır hayır. Ben kendimi tutarım tamam.amyrangs: Aleron level atladın .
laurenrangs:Of hem de kaç level.
lima.alex: Grubun yakışlılığı elimden gidiyor mu yoksa?
amyrangs: Sevgilim seni kimse geçemez@lima.alex
geniusdarcy: Ben size demiştim bunlar olur diye .pskdoruk: Sizin dip dibe olmanız hoş değil.
geniusdarcy: Haklısın kelebek (burası ingilizce)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
From Paris (bxb)
Teen Fiction~İlk 9 bölümün yerleri karışmış lütfen bölüm sayılarına bakarak okuyunuz düzeltemiyorum çok uğraştım ama olmadı~ "...Tekrar Paris'e hoşgeldin Bora." "...Hoşbuldum,Aleron" smut içermektedir