İyi okumalar💙
***
Genç kız, yavaşça araladı göz kapaklarını. Bir süre ne olduğunu anlayamamıştı. Hafifçe doğrulduğunda, yastığının yanındaki telefona takıldı gözleri.
Gülümsedi hafifçe. Kara kedinin sesiyle uyumak.. hayatında bundan daha huzurlu bir an yaşamış mıydı? Hayır, dercesine başını iki yana salladı genç kız.
Yavaşça yatağından kalktı ve aşağıya, salona, indi. Salonda hiçkimse yoktu. Televizyon da kapalıydı. Genç kız, etrafa bakındığında masanın üzerine bırakılmış iki tane kruvasan ve kendisi için bırakılmış notu gördü.
Kruvasanlardan birinden koca bir ısırık alırken, notu okumaya başladı.
Marinette, tatlım,
Sana haber veremeden çıktık fakat deden rahatsızlanmış, ona bakmaya gidiyoruz. Bir iki günlüğüne onun yanında olacağız, ihtiyacın olduğunda bizi ara.
Sevgiler,
Annen.Notu, tekrardan masaya bıraktıktan sonra salondaki üçlü koltuğa bıraktı kendini. Koltukta bağdaş kurarak, elindeki kruvasanları yerken, tek tek kanalları dolaşmaya başladı.
"Bunu geç, Tanrım böyle şeyler hâlâ yayınlanıyor mu? Hayır, kimsenin zayıflama sırlarını merak etmiyorum." televizyonda ilgisini çeken bir şeyler bulamayınca televizyonu kapattı ve boş kruvasan tabağını tezgaha bırakıp, odasına geri çıktı.
Arkadaşları Alya ve Chloé'yi aramak için telefonunu eline aldığında yaklaşık beş dakika önce kara kediden gelen mesajı gördü, kilit ekranında.
Kara Kedi🐱 : günaydın, leydim.
Kara Kedi🐱 : umarım, iyi uyumuşsundur.
***
🍂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Distance જ Adrinette (Tamamlandı)
Fanfictionbinlerce kilometrenin ardından sana ulaşmak için resmen çığlık atıyordu ruhum. sana sarılmak istiyorum, doyasıya öpmek, koklamak istiyordum. başlangıç : 11.12.20 bitiş : 11.03.21 જ felicia