quatre

623 62 34
                                    

İyi okumalar💙

***

Genç kız, sıkıntıyla bir nefes verdi ve elindeki kağıdı buruşturup, diğer buruşmuş kağıtların arasına fırlattı.

Başını masasına yasladı ve telefonunda çalan şarkının sesini biraz daha açtı. Kafasını dağıtmak istiyordu fakat yaklaşık bir ay sonra en sevdiği moda tasarımcısının düzenlediği bir yarışmaya katılacaktı.

Bu yüzden, kafasında birkaç tasarım oluşturmaya çalışıyordu fakat pek başarılı olduğu söylenemezdi.

Çalan şarkının arasına karışan bildirim sesiyle, genç kız başını kaldırdı ve telefonunu aldı.

Kara Kedi : Uğur böceği, umarım rahatsız etmiyorumdur?

Gelen mesajın kara kediden olması üzerine yüzünde hafif bir gülümseme belirdi. Kara kedi ile yaklaşık 1 haftadır konuşuyorlardı fakat onunla konuşmak genç kıza gerçekten iyi hissettiriyordu. Onun hakkında bildiği şeyler kısıtlıydı. Kendisiyle yaşıt olduğunu, bir erkek olduğunu ve New York'ta yaşadığını biliyordu.

Onun hakkında daha çok şey bilmek istese bile, sanki böylesi daha iyiymiş gibi hissediyordu. Hem eğlenceliydi de, birbirlerini sokakta görse tanıyamayacak iki insan burda rahat bir şekilde dertleşiyordu.

Marinette : Hayır hayır, aslında yazman iyi bile oldu, seninle konuşunca canım daha az sıkılıyor.

Kara Kedi : Bunu duymak benim için bir onurdur bayan uğur böceği :)

Genç kız, hafifçe güldü bunun üstüne. Gerçekten de içindeki sıkıntı ve stres anında yok olmuştu. Gülümsedi ve kara kediye cevap yazdı.

Marinette : Genelde bu saatlerde yazmazdın kedicik, bir sorun yok değil mi?

Kara Kedi : Aslında.. sorun değil de, senden bir konuda yardım istiyorum uğur böceği

Marinette : Yardım mı? Hangi konuda kara kedi?

Kara Kedi : Arkadaş edinmek istiyorum ama bunu nasıl yapacağım hakkında hiçbir fikrim yok. Daha önce senin dışında hiç arkadaşım olmadı, bu konulara oldukça uzağım anlayacağın.

Marinette : Seni arkadaşlarımla tanıştırmama ne dersin öyleyse? :)

Kara Kedi : Sen ciddi misin! Tanrım, sen harika birisin uğur böceği..

Genç kız, bu mesajın üstüne hafifçe tebessüm etti. Telefonu yeniden masasına bıraktı ve yiyecek bir şeyler almak için mutfağa indi.

Genç kız odadan çıktığında telefonu bir kez daha mesaj sesiyle titredi.

Kara Kedi : Keşke gerçek hayatta da tanışabilseydik..

***

Distance જ Adrinette (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin