treize

475 51 15
                                    

Yeni kitap için aklıma güzel fikirler geldi, hatta dün gece kapağı falan hazırlayıp ilk bölümü yazmaya başladım dkxmxk

İyi okumalar.💙


***

"Peki ya, tüylere alerjin olduğu doğru mu?"


Yakkaşık 3 saattir tüm ekip parkta oturmuş, Adrien'ın dibinden bir saniye bile ayrılmayan Lila'nın sorularını dinliyordu. Hepsi o kadar sıkılmıştı ki, Alya ve Nino telefondan oyun oynamaya, Luka ve Chloé ise, Luka'nın yeni bestelediği şarkı hakkında konuşmaya başlamıştı.

Marinette ise, Adrien'a yardım edemeyecek kadar düşünceliydi. Kara kediyi düşünmeden edemiyordu. Bakışlarını, Lila ve Adrien üzerinde gezdirdiğinde, Adrien, hemen Lila'nın sorularından kurtulmazsa neredeyse düşüp bayılacağa benziyordu.

Marinette, kimsenin alamadığı bu sorumluluğu alarak, Adrien'ı bu dertten kurtarmaya karar verdi. Ayağa kalktı ve ikisinin yanına doğru yürüdü.

"Adrien, az gelebilir misin? Sana bir şey göstermem gerekiyor da."

Adrien, gözlerindeki mutluluğu saklamaya bile gerek duymadan kalkmak üzereydi ki, Lila Adrien'ı kolundan tuttu. "Konuşmamız henüz bitmedi, Marinette."

"Lila, geçtiğimiz üç saat boyunca aralıksız konuştunuz zaten, hem Adrien buraya oturup modellik hakkında sorular cevaplamaya değil, yeni yerler görmeye geldi."

Lila, öfkeli bakışlarla ayağa kalktı ve çantasını omzuna taktı. "Anlaşılan burada bize rahat vermeyecekler Adrien, başka bir gün konuşuruz artık." diyerek oradan ayrıldığında, tüm ekip sonunda dercesine derin bir nefes verdiler.

"Cidden böyle insanlar varmış! Biraz daha dursa, Adrien hakkında tüm doğum bilgilerine varan bir blog açabilirdim!" dedi Alya, bıkkın bir sesle.

Chloé, Luka'yla birlikte oturduğu banktan kalktı ve hafifçe esnedi. "Resmen uykum geldi! Bu arada, pek bir şey yapamadık ama artık otele dönmeliyiz Adrien, babam çok geçe kalmayın dedi."

Adrien başını olumlu anlamda salladı. Koskoca üç saati bu şekilde harcamak onun bir hayli keyifsiz hissetmesine yol açmıştı. Marinette, bunu anlamış olacak ki konuştu. "Chloé, istersen sen Alya'yla otele git ben de Adrien'a biraz etrafı gösterip, otele geri getiririm. Baksana, neredeyse hiçbir yeri göremedi. Tabii, sen de istersen Adrien?"

"Tabiki isterim Marinette, harika olur." dedi Adrien, neşeyle parlayan yeşil gözleriyle Marinette'e bakarken. Chloé, bir süre düşündükten sonra omuz silkti. "Keyfiniz bilir öyleyse ama bir saati geçirmeyin, babam akşam yemeğini beraber yiyeceğimizi söyledi."


***

<3

Distance જ Adrinette (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin