Sonunda bölümü yazabiliyorum, biliyorum baya vakit aldı.
İyi okumalar.💙
***
Marinette, birkaç gündür kendisini odasına kapatmış, gün geçtikçe yaklaşan moda yarışması için bir tasarım yapmaya çalışıyordu. Normalde, kolaylıkla güzel tasarımlar yapabilen genç kız, bu defa adeta tıkanmıştı.
Sinirle kalemini elinden bırakıp, kendini yatağına attı ve parmaklarıyla ağrıyan başını hafifçe ovdu. Bu, onu biraz daha sakinleştirmişti. Gözlerini kapattı ve derin derin nefesler aldı.
Sevdiği şeyleri düşünmeye başlamıştı. Belki de bu ona ilham verebilirdi? Ona iyi gelen her şeyi birleştirip, güzel bir tasarım oluşturabilirdi?
Derin bir nefes aldı ve ona iyi gelen şeyleri düşünmeye çalıştı.
Kara kedi, kara kedi'nin sesi, kara kedi'nin şakaları..
Aklına gelen fikirle, ani bir şekilde yatağından kalktı ve çalışma masasının başına oturdu. Bunca zamandır aslında yapması gereken tek şeyin kara kediyi düşünmek olması gerektiğini yeni fark etmişti genç kız.
Bu diğer tasarımlarından kesinlikle farklı olacaktı. Bir kostüm tasarlayacaktı. Hayır hayır, bir değil iki kostüm! Birbirlerini daha önce hiç görmemiş iki gencin, arkadaşlığını anlatacaktı bu kostümler.
Uğur böceği ve kara kedi kostümleri.. sanki iki kişiliği varmış gibi hissediyordu genç kız. Gün içinde herkesin yardımına koşan Marinette ve diğer tarafta, kara kedinin tek dostu Uğur böceği..
Genç kız, eksik olan malzemelerini küçük bir not kağıdına yazdı ve onu çantasına koydu. İhtiyaçlarını almak için dışarı çıkacaktı. Masasının üstündeki telefonu da aldı hızla, tam onu çantasına atacakken, duraksadı. Yüzünde anlam veremediği küçük bir gülümseme belirmişti.
Kilit ekranını açıp, kara kediyle olan mesajlarına girdi ve sonradan çok utanacağını bilse de kara kediye, belki de içinde pek çok duygu bulunduran ufak bir mesaj yazdı.
Marinette : Kara kedi.. teşekkür ederim, hem de çok teşekkür ederim.
Kara Kedi❤ : Leydim? Sen iyi misin? Neden bana teşekkür ediyorsun?
Marinette : Her şey için kara kedi..
Marinette : İlham kaynağım olduğun için,
Marinette : Bana kilometrelerce öteden arkadaşlık ettiğin için
Marinette : Ama en çokta, bana sevildiğimi hissettirdiğin için, iyiki o günü canım sıkılmış ve aptalca gelse de böyle bir şey yapmaya karar vermişim. Sensiz ne yapardım gerçekten bilmiyorum..
Kara Kedi❤ : Uğur böceği,
Kara Kedi❤ : Seni seviyorum.
***
ay bu bölüm pek içime sinmedi ama aklıma pekte bir şey gelmiyordu.
<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Distance જ Adrinette (Tamamlandı)
Fanfictionbinlerce kilometrenin ardından sana ulaşmak için resmen çığlık atıyordu ruhum. sana sarılmak istiyorum, doyasıya öpmek, koklamak istiyordum. başlangıç : 11.12.20 bitiş : 11.03.21 જ felicia