İyi okumalar💙
***
"Ne yaptım dedin sen!" genç kız, arkadaşı Alya'nın bağırtısıyla telefonunu kulağından uzaklaştırdı ve yüzünü buruşturdu.
"Şunu bir baştan alalım, canın sıkıldı ve rastgele bir numaraya mesaj gönderdin ve şimdi de flörtleşiyor musunuz?" dedi Chloé.
Genç kız, arkadaşının bu dediği üstüne hem afallamış hem de utanmıştı. "Flörtleşmek mi? Ne? Hayır, yok öyle bir şey! Sadece mesajlaşıyoruz o kadar!"
"Tatlım, flörtleşmemeniz, daha sonra flörtleşmeyeceğiniz anlamına gelmiyor." dedi Alya, Chloé'yi desteklercesine.
Genç kız, başını iki yana salladı ve iç çekti. "Herneyse, bu konuyu daha sonra konuşuruz, saat geç oldu ve şu an sadece uyumak istiyorum."
Genç kız, arkadaşlarına iyi geceler diledikten sonra telefonunu kapattı ve derin bir nefes vererek, koluyla alnını sildi. Kendini döner sanldayesinden yatağına atarken de kendi kendine söyleniyordu.
"İsmini bile bilmediğim, hatta hakkında hiçbir şey bilmediğim birine aşık olmamı düşünecekleri çok saçma."
Yorganının altına girmiş ve uyku pozisyonunu almıştı genç kız. Tam gözlerini kapatıp kendini uykuya teslim edeceği anda telefonundan gelen bildirim sesi onu, bunu yapmaktan alıkoymuştu.
Yatağında hafifçe doğrulup, telefonunu eline aldı. Uykulu gözleri, telefonun ışığından dolayı kısılırken gelen bildirime baktı.
「 Kara Kedi 」
Hey uğur böceği!"Saatten haberi yok mu bu çocuğun!" diye söylendi kendi kendine, uykusu gitgide açılmaya başlıyordu ve bu hiç iyi değildi. Yarın fırın için ailesine yardım edeceğini söylemişti ve eğer biraz dinlenmezse büyük ihtimalle kurabiye hamuru yaparken ayakta uyuyacaktı.
Marinette : Hayırdır kedicik? Uyku mu tutmadı?
「 Kara Kedi 」: Uyku mu? Böceklerin bu kadar erken uyuduğunu bilmiyordum :d
Marinette : Saat 23.43 kara kedi -,-
「Kara Kedi」: Demek farklı ülkelerde yaşıyoruz. Çünkü burada saat 18.43 böcecik :)
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Distance જ Adrinette (Tamamlandı)
Fanficbinlerce kilometrenin ardından sana ulaşmak için resmen çığlık atıyordu ruhum. sana sarılmak istiyorum, doyasıya öpmek, koklamak istiyordum. başlangıç : 11.12.20 bitiş : 11.03.21 જ felicia