Medyadaki şarkının bölümle alakası yok ama baya sevdiğim bi şarkı, belki dinlersiniz diye bırakmak istedim. 💙
İyi okumalar💙
***
Marinette, yatağında bir sağa sola doğru dönüyordu. Arkadaşları çoktan uyumuş hatta rüya bile görmeye başlamışlardı. Aklı, kara kedide olduğundan ne kadar denese de uyuyamıyordu.
Yavaşça yatağından kalktı ve ayağına uğur böceğini andıran kırmızı ve siyah benekli terliklerini geçirdi. Hafif aralık olan perdeden içeriye ay ışığı yansıyordu. Genç kız, pencerenin kenarına gitti ve oradaki koltuğa oturdu.
Derin bir iç çekti ve cebindeki telefonunu çıkardı. Hiç bildirim yoktu tabiki. Daha fazla buna devam edemezdi, bugün Adrien ile konuştuktan sonra daha da iyi anlamıştı. Cevap alamamak, bazen reddedilmekten bile kötüydü.
Kara kedi ile olan mesajlaşmalarına girdi ve biraz endişeli de olsa ona yazdı.
Siz : Özür dilerim kara kedi.. sadece sana ne cevap vermem gerektiğini bilemedim ve her şey çok ani gelişti, ne yapacağımı bilemedim, seni ortada bıraktığım için çok üzgünüm..
[bu kişiye mesaj gönderemezsiniz.]
Ne! diye geçirdi genç kız içinden. Ne yani, kara kedi onu engellemiş miydi? Ona kızmasını istiyordu, hatta belki ona nefret kusmasını ama bunu istemiyordu, ona tek ulaşmasını sağlayacak imkanını da kaybetmeyi beklemiyordu.İstemsizce gözünden bir damla yaş düştüğünde dudağını ısırdı. Bacaklarını kendine doğru çekti ve başını dizlerine gömdü. Gözyaşlarının ardı arkası kesilmezken arkadaşlarının uyanmaması ve onu bu halde bulmamaları tek dileğiydi.
Kapının tıklatılma sesiyle başını kaldırıp etrafa bakındı. Arkadaşları hâlâ uyuyordu, gözyaşlarını koluna sildi ve kendini olabildiğince toparlamaya çalışarak kapıya gitti.
Karşısında Adrien'ı görmeyi beklemiyordu elbette. Şaşkın bir şekilde fısıldayarak konuştu. "Adrien? Bir sorun mu var?"
Adrien'da aynı şekilde fısıldayarak konuştu. "Bu saatte rahatsız ettiğim için üzgünüm Marinette ama telefonumu bulamıyoru- bekle bir saniye sen ağladın mı?"
Marinette, elleriyle hızlıca gözlerini sildi ve konuştu. "Şey, boşver önemsiz bir konuydu, şu an bunu konuşmak istemiyorum."
Arkada uyuyan arkadaşlarına baktı genç kız ve kapının yanındaki vestiyerden hırkasını aldı ve kapıyı kapatıp odadan çıktı. "Gel hadi, belki otelde bir yerlerde unutmuşsundur, telefonunu aramana yardım edeyim."
***
Mucize'nin New York bölümü yayınlanacak bugün Disney'de, gerçi dublaj yapılana kadar defalarca izledim ben dkxlaşsnxk
Bu arada 4. sezon fragmanı hakkında neler düşünüyorsunuz? Teorileriniz falan var mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Distance જ Adrinette (Tamamlandı)
Fanfictionbinlerce kilometrenin ardından sana ulaşmak için resmen çığlık atıyordu ruhum. sana sarılmak istiyorum, doyasıya öpmek, koklamak istiyordum. başlangıç : 11.12.20 bitiş : 11.03.21 જ felicia