İyi okumalar💙
***
“ladybug kişisi, ‘Miraculous’ grubunu kurdu.”
ladybug, renarouge kişisini ekledi.
ladybug, queenbee kişisini ekledi.
ladybug, turtleboy kişisini ekledi.
ladybug, catnoir🐱 kişisini ekledi.
queenbee : tanrım, uğur böceği bu grup o kadar ciddi bir hava verdi ki şu an neredeyse maskeli süper kahramanlar olduğumuza inanacaktım.
turtleboy : dostum aslında bu o kadar da fena olmazdı, düşünsene çok havalı olurdu!
queenbee : ben zaten yeterince havalıyım kaplumbağa 😌
ladybug : senden daha havalı bir kraliçe arı düşünemiyorum zaten <3
renarouge : kendimi üçlü arkadaş grubundaki dışarıda kalan taraf gibi hissetmeye başlayacağım bu gidişle ;-;
turtleboy : merak etme, uğur böceği ve kraliçe arı olmasa bile ben her zaman seninle olacağım :)
renarouge : :)
queenbee : aşkınızı başka yerde yaşayın lütfen henüz mükemmel olmasına rağmen sevgili bulamayanlar var ;-;
renarouge : ah bu arada, kara kedi neden hiçbir şey yazmıyor? onunla tanışmak istiyordum!
ladybug : eee muhtemelen şu anda günlük işleriyle meşguldür, malum saat farkı! :)
Doğru değildi. Evet, farklı ülkelerde yaşıyorlardı fakat genç kız kara kedi’yi iyi tanıyordu. Bu saatlerde her zaman boş olurdu. Grubun mesajlarından çıkıp, kara kedi ile olan konuşmasına girdi.
Neden gruba yazmadığını merak ediyordu. Diğer yandan da bir sorun olabileceğini düşünüp endişelenmeye başlamıştı bile.
Uğur Böceği🐞 : Kara kedi, iyi misin? Neden gruba hiç yazmıyorsun? Bir sorun yok değil mi?
Mesaj anında iletilmişti ve iletildiği gibi aynı hızda da okunmuştu. Genç kızın yüzünde aptal bir gülümseme belirmesine yol açmıştı bu durum.
Kara Kedi🐱 : Hayır bir sorun yok..
Kara Kedi🐱 : Sadece...
Uğur Böceği🐞 : Sadece, ne kara kedi? Bak biliyorsun bana her şeyi anlatabilirsin. Benim, uğur böceği senden kilometrelerce uzakta olsa da her zaman sana yardım edecek uğur böceği :’)
Kara Kedi🐱 : Uh.. sanırım ufak çaplı bir kalp krizi geçirdim.. Sen böyle duygusal cümleler kuruyor muydun ya? :’)
Uğur Böceği🐞 : Konuyu sulandırma kedicik :)
Kara Kedi🐱 : Pekala, pekala..
Kara Kedi🐱 : Sadece birazcık çekindim desem?
Uğur Böceği🐞 : İyi ama neden kara kedi? Neden arkadaşlık kurmaktan çekinesin ki?
Kara Kedi🐱 : Bilmiyorum uğur böceği... ya beni sevmezlerse?
Uğur Böceği🐞 : Onlar benim arkadaşlarım kara kedi, emin ol tanıyınca anlayacaksın ne kadar sıcakkanlı olduklarını.
Uğur Böceği🐞 : Hem.. kimse sevmese de ben severim kara kedi, yetmez mi? :)
Kara Kedi🐱 : Artar bile :)
***
Sonunda üşenmeden tamamladım şu bölümü🤧
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Distance જ Adrinette (Tamamlandı)
أدب الهواةbinlerce kilometrenin ardından sana ulaşmak için resmen çığlık atıyordu ruhum. sana sarılmak istiyorum, doyasıya öpmek, koklamak istiyordum. başlangıç : 11.12.20 bitiş : 11.03.21 જ felicia