Dün yayınlayacağımı söylediğim ama asla yayınlayamadığım bölüm dkxmxk
İyi okumalar💙
***
"Hadi Marinette yarışmaya katılacağı için, önceden Gabriel Agreste'e yağ çekmeye gidiyor ama beni neden peşinizden sürüklediniz!" dedi söylene söylene arabada Chloé ve Marinette'in ortasına oturmuş olan Alya.
"Sen, Marinette'e tercümanlık yapacaksın Alya! Hayran olduğu birisiyle konuşurken nasıl kekeleyip, saçmaladığını biliyoruz." dedi Chloé ve bunun üstüne hem o, hem de Alya hafifçe gülerken, camdan heyecanla dışarıyı izleyen Marinette göz devirip, "Haha çok komik." tarzında bir şeyler söylendi.
Marinette, her ne kadar heyecanından yerinde duramasa da aklı bir yandan da kara kedideydi. Onu kırmış olmalıydı, hatta belki paramparça etmişti kalbini?
Çocuğun teklifini red bile etmemişti! Bu kendi başına gelseydi özgüveninin nasıl kırılacağını tahmin edebiliyordu. Araba, Le Grand Paris Otel'in önüne geldiğinde durmuştu, şoförün inmeleri için kapıyı açması genç kızın düşüncelerinden sıyrılmasına yardımcı olmuştu.
Arabadan inip, otele adım attıklarında onları bekleyen iki kişi vardı, belediye başkanı Andre Bourgeois ve kızlarla yaşıt gibi görünen sarışın, yeşil saçlı genç çocuk. Gabriel Agreste ortalarda görünmüyordu.
"Chloé tatlım, hoşgeldiniz." dedi belediye başkanı kızına ve onun biricik arkadaşlarına gülümseyerek. Alya ve Marinette, aynı şekilde gülümsediler başkana.
Chloé'de "Hoşbulduk." tarzında bir şeyler gevelemişti. Bu tür ortamlardan rahatsız olduğunu onu iyi tanıyan pek çok kişi bilirdi. Her ne kadar rahat bir kız olsa da tanımadığı kişilerin yanında gergin ve soğuk bir kız olurdu Chloé.
Başkan Bourgeois, yanındaki sarı saçlı genci takdim etti. "Yanımda gördüğünüz delikanlı da, Gabriel Agreste'in oğlu, Adrien Agreste. Aynı zamanda ünlü bir modeldir kendisi. Eminim, daha önce duymuşsunuzdur adını."
Adrien, hafif utanmış bir şekilde elini ensesine attı. "Tanıştığımıza memnun olduk Adrien." dedi Marinette. Marinette, ilk defa yeni birisiyle tanışırken kekelememiş, rahat bir şekilde konuşmuştu. Bunun nedeni, karşısındaki genç çocuğun ondan daha çekingen tavırları olduğunu fark etmesiydi muhtemelen.
Alya ve Chloé, şaşkınlık dolu bir şekilde Marinette'e bakarken, Adrien gülümseyerek konuştu. "Ben de memnun oldum ...?"
Genç kız, gülümseyerek konuştu. "Marinette." genç çocuk ise, gülümsedi ve "Ben de memnun oldum, Marinette." dedi.
Başkan Bourgeois, kızlara çevirdi bakışlarını ve konuştu. "Kızlar, bugün bir hayli yoğun bir programım var ve Bay Agreste'te şimdiden çalışmalarına başladı bu yüzden, bugün Adrien sizinle takılabilir diye düşünmüştüm."
***
anlatımım biraz karışık mı ne oldu sanki bu bölümde dkxöxk
anlayamadığınız yer olursa çekinmeden sorun açıklarım çünkü biraz karışık anlatmışım gibime geldi.
Sizi seviyorum <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Distance જ Adrinette (Tamamlandı)
Fanficbinlerce kilometrenin ardından sana ulaşmak için resmen çığlık atıyordu ruhum. sana sarılmak istiyorum, doyasıya öpmek, koklamak istiyordum. başlangıç : 11.12.20 bitiş : 11.03.21 જ felicia