dix-huit

458 47 31
                                    

Yıllar sonra bölüm atıyorum djskxnşx


***

"Marinette..bunu iyice düşündün mü? Gerçekten bırakıp gidecek misin bizi?" cümlesinin her bir kelimesinde gözleri yaşlarla dolarken konuştu sarı saçlı kız.



Burukça bir gülümseme belirdi Marinette'in yüzünde. Chloe'nin elini tuttu ona destek verircesine. "Sizi bırakmıyorum Chloe, geri döneceğim, sadece bir süre olanları sindirmem ve.." yüzü düşmüştü genç kızın, iç çekti ve zor da olsa devam etti. "Ve kara kediyi unutmalıyım."




Chloe, tek eliyle gözyaşlarını hafifçe silerken hâlâ titremesine engel olamadığı sesiyle konuştu. "Lila'yı ellerimle boğacağım! Adrien'ı da öyle!"



Rahatsız edici bir sessizlik oluşmuştu odanın içinde, Chloe oturduğu yerde huzursuzca kıvrandı ve Marinette'e baktı. "Marinette, neden ona uğur böceğinin sen olduğunu söylemiyorsun?"



Burukça gülümsedi Marinette. "Çünkü kırıldığım şey, uğur böceği olduğumu anlamaması değil. Kırıldığım nokta, Lila'nın uğur böceği olduğuna inanması. Eğer, onun uğur böceği olduğuna inandıysa, uğur böceğini hiç tanımamış, anlamamış demektir."




Üzüntüyle iç çekti Chloe. "Haklısın." Marinette, burukça gülümseyerek arkadaşına sarıldı sıkıca. Chloe'de aynı şekilde karşılık verdi, küçüklükten beri beraberlerdi ve bu ayrılığın Chloe'ye iyi gelmeyeceği belliydi.




"Sizi asla sonsuza kadar bırakmam, bırakamam Chloe. Endişelenme, iyi olacağım."




Bir şey dememişti Chloe, sadece hafifçe başını sallamakla yetinmişti. Yavaşça birbirlerinden ayrıldıklarında Chloe, gözlerinden akan yaşları sildi ve karşısındaki sırf o daha çok üzülmesin diye gülümsemeye çalışan arkadaşına baktı.



"Peki, ne zaman gidiyorsun?" dedi kendini olabildiğince tutmaya çalışarak. Bunun arkadaşı için zaten zor olduğunu biliyordu, bir de sürekli ağlayarak bunu daha da zorlaştırmak istememişti.




"Yarışma gününde ayrılacağım, tam herkes kafasını yarışmaya vermişken gitmek daha kolay olur sanırım."





***

Uzun süre yazmayınca kurguyu unutmuşum :'D


Bu arada neredeyse 2K olmuşuz, kitabı yayınlarken 1K olabileceğinden bile emin değildim🤧 Hepinize çok teşekkürler💓

Distance જ Adrinette (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin