Úgy döntöttem, hogy nevei lesznek a fejezeteknek, úgy jobb.
1.nap (folytatás)
Mindenki körülnézett, vezető és osztályfőnökök és helyettesek elmondták a tenni valókat, dolgokat, programokat stb. De minket Virággal a szobabeosztás érdekelt. Mert ez a egyik legfontosabb, ha egy ribanccal vagy képes csajjal kerülsz össze. Akkor két hétig szívsz. Nincs reklamáció, csak a beosztás. Amikor a beosztás következett, a mögöttünk lévő nagyobb fiútársaság is elcsendesedett.
- Tehát, egy szobabeosztás. Kedvetek szerint lehettek, de lány és fiú, nem lehet együtt! - emelte fel a mutatóujját a tanár .Mindenki helyeslően bólintott.
- Akkor mindenki, jelentkezzen nálam ha eldöntöttétek. De egy faház négy személyes! - mondta az egyik vezető. És intett a táblával. Miután a beszéd befejeződött, mindenki forgolódni kezdett. Most vettem csak észre, hogy jóval kevesebb a lányok mint a fiúk.
- Virág, szerintem mi lehetünk ketten. Mert kevesebben vannak a lányok.- mondtam. Még mindig agyalva.
-Rendi- mosolygott. És kezdtünk szaladni a vezető felé.Már épp iratkoztunk fel, amikor a Kinga nevű lány odajött hozzánk.
-És Szatmáry Kinga- mondta.
-Rendben. Tiétek a 9-es faház- adta át a kulcsokat. És még egy térkép nyomott a kezünkbe.
-Na ez könnyen ment- jelentette ki Kinga.
-Hogy, hogy velünk akarsz lakni? -Kérdezte Virág.
-Hát nagyokosok, már minden lánycsoport kitalálta az úton és nekem nem maradt hely.Így maradtatok ti.- húzta gúnyos mosolyra a száját. Ez egy kicsit megérintett, de nem mertem szólni semmit. Hisz lehet hogy, tök menő. És biztos, hogy nem komolyan gondolta vagy még sem?
-Na jó, menjünk a faházhoz! Kíváncsi vagyok milyen! - mutattam a faházak irányába. És már rohantunk egy faházak felé. (természetesen a bőröndjeinkkel, tehát nem rohantunk, hanem inkább gyors sétáltunk) Mire megtaláltuk a faházat, már minden izmunk ki volt, mert elég nehéz volt, hogy a kb. egy tonnás bőröndjeinket cipeljük a köves úton. Hú, de utálom a köves utakat. Mindig olyan göcsörtös. brrrrrr ....... És ott volt a kilences bungaló. Kék, lila és barna tornác. Kajakra, nagyon szép volt. Bent 3 szoba volt: egy fürdő, egy mosdó és az előtér ami egybe volt a hálószobával. De sajnos ha vannak előnyök és hátrányok. A hátrány pedig az volt, hogy mellettünk egy igen hangos fiútársaság volt. A 11-es ház és pechemre, abban a házban volt az egyik szerelmem, Ákos és még soroljam .............
YOU ARE READING
Szjg másképp: Gólyatábor BEFEJEZETT
RomanceHali!Itt leírom nektek a nagybetűs mi lett volna HA-át! Ez a könyv csak a gólyatábort mutatja be.:)Részlet a történetből: -Köszi hogy megmentettél minket,mármint ezt a szőrcsomót és engem.-dadogtam az ismeretlennek. De ő csak biccentet és elrohant a...