Komolyan?

670 12 0
                                    

Hogy lehetek ilyen peches? Fiúk mellett. Ahhhhh, és nem is olyan csendesek .. De azt meg kell mondjam, hogy néznek valahogy is ki. Mmmmm, Virággal majd kibeszéljük. Tehát, a faházunk nagyon szép volt. Persze, én kaptam a legszarabb helyet az ágynál. Persze az ablak mellett. Az ablak a 11.- es faházra néz. Pont az én ágyam, pont. Arggggg ..........

- Szuper ez a hely! -Jelentette ki Kinga.

-Ja, nekem is tetszik. Csak a 11-es bungaló elég hangosnak tartja.-mosolyodtam el. 

- Láttad már őket Renáta? - nézett rám a démon szemeivel Kinga.

-Nem.

-Akkor majd szeretni fogod, a zenéiket.- húzta kínos mosolyra a száját.

-Lányok, van még egy problémánk! - húzta a száját Virág.

-Mi az? - (Kinga)

-Háááát, a másik oldalunkon is fiúk laknak. Pont a fürdő felől.-vizslatta a cipőjét.Hah, és ráadásul a fürdő ablakának nagyon átlátszó függönye van. Hangsúlyozom nagyon, nagyon átlátszó ........

-És kik? -Tettem fel a rettegett kérdést.

-A legmenőbbek és a helyesek: Ricsi, Zsolti, Dave és CORTEZ.-mosolygott. Na ne, pont a fürdő és ő. Na ne már! Utálom az életem, este elásom magam!

-Jól vagy? -Kérdezte Virág.Biztos azét kérdezte, mert elfehéredtem.

-Persze.- próbáltam mosolyt erőltetni.

-Kitalálunk valamit! - ordította Kinga. Bólintottam. És kezdtem a kipakolást. egy csomó cuccom volt, de nem volt szekrény amibe beletehettem. Csak egy bőröndtartó szerű állvány. Szuper! Milyen olcsó megoldás !! Kinga és Virág ugyancsak pakoltak. Virág csak dobálta a cuccokat kifelé, Kinga pedig mindent hajszál pontosan helyezett el. A fogkrémtől a törülközőkig. Amúgy Kinga kezd szimpatikusnak lenni, mert azért meg kell mondjam, hogy van stílusa. Olyan ösztönző és egyben félelmetes. De jó barátnakít. És én biztos vagyok benne, hogy sokat fogunk még együtt. Mindenki csinál valamit, Virág rajzol (nem tudom mit nem nem mutatta meg), Kinga pedig takarít? Leültem a ,, kényelmes '' ágyamra. És kérdeztem .....

-Szerintetek helyesek a fiúk a 11-es házból? - a mondat felénél kicsit elbizonytalanodtam, mert még nem igazán mondtam ki ilyet más előtt. És csak most kezdtek el érdekelni ezek a tények. Jó nem vagyok, későn érő. De kajakra, most érzem magam úgy, hogy nézek is ki valahogy. De lehet hogy még sem? Vagy csak egy beképzelt alak vagyok? 

-Hááát .....- motyogta Virág.

-Renáta, a 11-es bungalóban csak egyetlen srác van aki helyes, de a többire ne is gondolj !!! - ordított Kinga. Már megszólaltam volna, de Kinga megelőzött.

- Inkább a 7-est nézd. Ez kiváltság, hogy mellettük vagyunk !! Az összes csaj, mindent megadna ezért.- szónokolt. Huh, én nem gondoltam, hogy Kinga ennyi mindent tud az évfolyamról. Őszintén szólva, kicsit úgy éreztem magam mintha egy totál menő barátnőm lenne. Mint az Amerikai filmekben.

-Hello csajok! Gyertek a röplabdapályához. Ha B-sek vagytok.-nyitott be az ajtón egy nagydarab srác. Éreztem, hogy a mellettem Kinga. Elpirul, hát vannak akik már az első napon szerelmesek. :) Én szólaltam meg, mert Kinga és Virág mást csinált. Kinga olvadozott, Virág pedig belemerült a rajzába.

-Persze, megyünk! -Mosolyogtam rá. Már ment volna el, de megtorpant.

-Ja, és hozzatok fürdőruhát! Vagy nem kötelező. Akkor  csak nekünk  lesz jó! - húzta perverz mosolyra a száját. Kinga gyorsabb volt mint én. Neki dobott a srácnak egy párnát. De a srác csak röhögve kitárta az ajtó és elment.

-Hülye !! - kiáltotta Kinga. És becsukta az ajtót. 

- Hát nem lesz könnyű menet az öltözködés. Már tudjuk, hogy a fiúk fizikailag és érzelmileg is érettek-mondta Kinga. Hát szerintem is ............................................... .......................


Szjg másképp: Gólyatábor BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now