Zajokra ébredtem, elég fura volt. Mintha fiúk hangját, hallottam volna, de meggyőztem magam, hogy nem. A biztonság kedvéért még az ágyban maradtam és füleltem. Éreztem, hogy a lányok is itt vannak. Hallottam Kinga és Virág szuszogását.
-Nem kéne felébreszteni őket, nem tudok kimenni a fürdőbe.-szólalt meg egy hang. Szerintem egy srácé volt, de nem vagyok benne biztos.
-Hogy lenne az poén?-röhögött fel még egy aki nagyon hasonlított Cortez hangjára. Várjunk csak ez egy prank, és mi ha nem az ágyunkban vagyunk akkor mégis hol?Na hol?Hmmmmm,akkor ezért volt olyan kényelmetlen éjszaka.
Hisz, olyan cukin alszanak-vékonyította el a hangját Ricsi. Nem tom talán ő az. Éreztem, hogy Kinga mozgolódni kezd és a másik oldalamon pedig Virág. Észrevétlenül kinyitottam a szemem és Kingával csupán szemkontaktussal megbeszéltük, hogy nem kelünk fel. És ezt a pranket meg elmondtam Virágnak is. Lassan a fiúk szedelődzködni kezdtek. Kicsit furcsállhatták, hogy nem keltünk még fel.
-Hééé, ezek biztos, hogy alszanak?-hallottam a hátam mögül Dave hangját.
-Nem volt jó ötlet, mert egész nap itt fognak aludni-okoskodott Zsolti.
-Nyugi, szerintem hamarosan felébrednek.-hallottam Cortezt. Fogadni mernék rá, hogy most mosolyog.Ahhhh, elfelejtettem, hogy imádom a mosolyát. Olyan édes.Reni állj, ne álmodozz fiúkról. Éreztem, hogy hirtelen kicsapódik az ajtó és újabb fiúk csörtetnek be.
-Ezek meg mit keresnek itt?Csak nem?-hallottam Robi hangját.
-Deeeee-mondták kórusban a fiúk.Én nem értem, miért kell mindenkinek idejönni. Reggel van, készülődjenek vagy mit tudom én.Hah.................
-Fiúk!Mit keres Renáta, Virág és Kinga a szobájukban.-igen, ez az ofő.haa
-Hááát....-kezdtek magyarázkodni.
-Ááá értem, akkor vigyétek vissza őket most!!!-mondta.
-Igenis tanár úr!-hallottam Zsolti hangját.Hunyorítottam és láttam, hogy Kingát Zsolti kapja fel, Virágot pedig Ricsi. Na és én hát ki?
-Én- Én.- mondta Ákos és Cortez kórusban.
-Nekem kell, mert az éns zobánba van.-érvelt Cortez.
-Én pedig szívességgel tartozom neki.-és majdnem egymásnak estek amikor Ricsi hangját hallottam.
-Vigye C, nekik van még egy kis elintézni valójuk.-röhögött.Ákos még sem szólalhatott, amikor Cortez felkapott (menyasszonypózba ) és indultunk is. Éreztem az illatát. hmmmm nagyon finom. És éreztem, hogy ideje felébredni.
-Felébredtél hófehérke.-mosolygott rám.
-Szörnyen aludtam nem tudod miért?-mondtam Ironikusan.
-Seeeejtelmem sincs - suttogott. Már odaértünk és letett. De én még bírtam volna még egy kicsit.
-Öltözzetek fel és az ofő azt mondta, hogy menjünk le a strandra. Ott is játszunk valamit.-kacsintott és elment. Én meg bámészkodtam. Háát talán tisztázni kellett volna. És benyitottam a faházba................................................
YOU ARE READING
Szjg másképp: Gólyatábor BEFEJEZETT
RomanceHali!Itt leírom nektek a nagybetűs mi lett volna HA-át! Ez a könyv csak a gólyatábort mutatja be.:)Részlet a történetből: -Köszi hogy megmentettél minket,mármint ezt a szőrcsomót és engem.-dadogtam az ismeretlennek. De ő csak biccentet és elrohant a...