Odahajolt, már érezni lehetett a lélegzetét. Egyre közeledett a szánk. Már 1 centire voltunk egymástól. Amikor................................
Amikor felötlött bennem ez a kérdés, én ezt akarom?Hogy máris az első napom bepasizzak?És már barátom legyen?Még nem is ismerem. Semmit nem tudok róla.És én mégis elbűvölve vártam a csókot. Egyszerűen nem tudtam megállítani, mert abban a pillanatban voltam. Amit az utazásom kezdete óta akartam. Találkozni vele és hogy belém szeressen. De hé van még időm de nem állíthatom le, mert akkor egy életre gyűlölni fog. Már közeledett a szája és én nem tudtam mit tenni. Csak történjen valami, hogy jobban megismerjem. És legyen okom arra, hogy szeressem. Mert így otthon beállítok egy baráttal mit mondok majd anyáéknak. Hello, van egy barátom akivel az első napon jöttünk össze és nem ismerem.Nem akarok olyan lenni, mint azok a lányok a Barbie házban.
-Gyerekek, mit kerestek még itt?-hallottunk egy hangot a hátunk mögül.Ahogy felismertem, Haller tanár úr hangját. Rögtön zavarba jöttem.És Cortezzel szétrebbentünk. Köszönöm tanár úr!
-Háááát, mi csak néztük az eget, hogy milyen tiszta.-mondtam. De rájöttem, hogy hülyeséget mondtam mert biztos hogy Cortez nem nézne csillagokat.
-Igen tanár úr, mintha felmosták volna.-bólogatott. de én láttam, hogy a szeme sarkában megjelentek a nevető ráncok.
-Igaz, de most menjetek vissza a faházba.Már elkezdődött a takarodó!-és egészen a faházakig követett minket. Utána pedig sarkon fordult és elment. Egymásra néztünk és kitört belőlünk a röhögés.
-Komolyan?Csillagászat?Amikor megszülettem már akkor sem érdekelt.-röhögött ki kedvesen.
-Leblokkoltam, de most már tényleg megyek aludni.-és még színleletem egy ásítást is. És befelé indultam.
Csak intett és eltűnt a 9-es faházban.Én még ott álltam egy ideig és hallgattam a beszéltetések zaját. De senki sem hangoskodott, de én foszlányokat hallottam. Például: mi a francért használod a fogkefémet? vagy ezt elszartam és még sok más. Lehunytam a szemem egy pillanatra és benyitottam.
-Hello!-köszöntem és hanyagul ledobtam magam az ágyra.
-Semmi különös, de te egy kicsit tovább maradtál.-mosolygott Kinga.
-Mert romantikáztál-kuncogott Virág.-
Na mesélj!-mondták egyszerre.
-Felöltözök és elmesélek mindent.És becsuktam magam mögött a fürdő ajtót. Végre csönd!
a pizsim:
Kedvetlenül mentem ki a fürdőből, elég cikinek tartottam a ,,majdnem csók'' storyt.
-Na mondod?
-Persze, tehát ott álltunk és egyre közeledtünk. Már éreztem az illatát. Mennyei az illata. De a csók előtt, megjelent Haller és én mondtam valamit zavarodottságomban, persze hülyeséget. És egészen a faházik kísért minket aztán faképnél hagyott. Kettesben, de én fáradt voltam és bementem. És ezt nem akarom tisztázni vele. Tehát evvel ne nyaggassatok.-és ledőltem az ágyamra, elővettem a könyvem és olvasni kezdtem.
-Tehát balulsült el- bosszankodott Kinga.
-De köztetek biztos van kémia. És szerintem ebből lesz valami. A sors akarta, hogy ne legyen ebből kapcsolat. Már az első napon. Ismerjétek meg egymást, ne a külső miatt- magyarázott Virág. Hú ez a csaj tényleg tud valamit. Már készültünk lefeküdni amikor valaki egy borítékot csúsztatott be az ajtó alatt.......................................................
YOU ARE READING
Szjg másképp: Gólyatábor BEFEJEZETT
RomanceHali!Itt leírom nektek a nagybetűs mi lett volna HA-át! Ez a könyv csak a gólyatábort mutatja be.:)Részlet a történetből: -Köszi hogy megmentettél minket,mármint ezt a szőrcsomót és engem.-dadogtam az ismeretlennek. De ő csak biccentet és elrohant a...