Szőrcsomó

510 10 0
                                    

A délelött próbáltam nem Cortezre gondolni. De nem nagyon sikerült a csúzdázás közben elég sokszor gondoltam rá. Hogy lehet hogy itt hagyott? Nem hiszem el. Morogtam. A telefonomon bezzeg semmi, se egy hívás se egy üzenet. Néma csend. A lányoknak persze még nem mondtam el ne, hogy megutálják. És akkor az az én hibám lesz. Na ennyit  a Cortez- ügyről. A nap nem volt rossz. Sokat csúzdásztunk és viccelődtünk. Délután már meg is érkeztünk egy újabb tengerparthoz. De valahogy nekem nem volt semmi kedvem sehova se menni. gy hazudtam.

-Jössz?-kérdezte Kinga. Én csak feküdtem az ágyban.

-Nem. Nem érzem valami jól magam. Szerintem reggelire összevissza ettem.-tettetem a szenvedést.

-Rendben akkor szólok az ofőnek. Gyere Virág!-intett Virágnak Kinga.

-Oki, Reni jobbulást!-szomorodott el Virág. Kimentek az ajtón. Én pedig egyedül maradtam. Rögtön meg is nyitottam a telefonomon a facebookot.És rámentem Cortez profiljára. Egy csomó kép között turkáltam egy ideig amikor megláttam a frissen feltöltöttek között egy képet amin egy lánnyal mosolyog. Ezt nem hiszem el!Megcsókolt!!!!Most meg megcsal!Ezt nem hiszem el!Fúrtam a fejem egy párnába.És sírni kezdtem, de amikor már nagyban bömböltem egy üzim jött. Kitől? Corteztől:

Bocs, hogy leléptem.

C

Csak ennyi. Simán még egy szivecskés smile sincs. Hah. Már nem bírtam a szoba nyomasztó csendjét így elmentem sétálni. Már besötétedett így nem nagyon tudtam bámészkodni. De az út mentén egy cicát láttam. Szegény cicus csak ott ült és várt hogy elmenjenek az autók. Gondoltam segítek neki!És felkaptam a macsit és rohanni kezdtem át az út túloldalára. De hírtelen lefagytam mert egy autó tartott felénk. Én csak a macskát magamhoz szorítva álltam ott. A halálra várva. De akkor egy kapucnis alak hozzánk szökkent felkapott és a túloldalra vitt.-Köszi hogy megmentettél minket, mármint ezt a szőrcsomót és engem.-dadogtam az ismeretlennek.

De ő csak biccentet és elrohant a hajó felé. Nem tudtam a szemébe nézni, mert sötétség takarta arcát.De ki lehet ez? Csak a kapucni, a sötét szín és hogy magas.Semmi több, valóban.Sejtelmem sincs ki a titkos megmentőm.De azt tudom, hogy atom hálás vagyok neki.Remegve tettem le a macskát és vissza botorkáltam a hajóhoz.

Szjg másképp: Gólyatábor BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now