Kagylós tál

503 9 0
                                    

A nap tökéletes volt, még a víz is. A fiúkkal sokat játszottunk, de valamikor felkellet szállnunk a hajóra, mert sietnünk kellett a tengerpartik. Így inkább kipróbáltunk mást, fogtunk egy kötelet és odakötöztük a hajó végéhez. És kezdődhetett a vizi sí! Király volt!Még én is elszórakoztam, de egyre közeledtünk a tengerparthoz és az estéhez. Láttam Virágon hogy egyre jobban berezelt.Kingán pedig semmit. Ja, készítettünk egy képet hármunkról:

 Ja, készítettünk egy képet hármunkról:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kellemes volt a napozás!:)

Elérkezett az ebéd, az ofő eldöntötte hogy már a tengerparton eszünk. Egy jó kis étterembe megyünk.Az étterembe érve mindenki elfoglalta a helyét. És választani akartam volna az étlapból amikor valaki kikapta a kezemből és szorosan az arca elé tette.

-Visszakaphatom a kajaadagolómat rejtélyes idegen?-mosolyogtam.

- Még rendelek, de ott egy másik előttem.-mondta de én éreztem hogy mosolyog.Szóval elvettem és rendelni akartam egy jó nagy kagylós tálat. Mindenki megrendelte de amikor kihozták úgy bűzlött. Őszintén én nem akartam megenni.Így a villámat Cortez tányérjába nyúltam és kivettem egy tészta darabot.

-Cseréljünk?-kérdeztem én csak bólintottam.Kicserélte a tányért, de ő bezzeg nem foglalkozott a szagával. Hah, a fiúk olyan egyszerűek.Ebéd közben különböző témákból témákba ugrottunk. És tök sok dolgot megtudtunk egymásról.De elérkezett az este és mi a lányokkal a tengerpart felé tartottunk.

-Én félek-rettegett Virág.

-Nem lesz semmi baj, tudok ütni-jelentette ki Kinga.

-Én is- és próbáltam mosolyt erőltetni az arcomra.De a part szélen megláttunk egy elég magas alakot aki felénk intett hogy menjünk. Mi nagy levegőt vettünk és odamentünk.................

Szjg másképp: Gólyatábor BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now