-Hali-dobtam le magam az ágyamra.
-Hello, milyen volt a játék?Nekünk totál ijesztő volt. Huh..-magyarázott Virág.
-Háát, nekünk is. De szerencsére meg lett a megoldás.-mondtam és eldőltem az ágyamon.
-Persze, nekünk is sikerült.De valami nem stimmel ezzel a játékkal.-morfondírozott Kinga.
-Tényleg?Szerintem se.Olyan fura, hogy a boríték egy csomó veszélyt üzen. Persze, ezt nem mondtam a fiúknak. Nehogy legyen estére egy teljes hadseregünk- nevettem fel.
-Ja még az kéne.-nevetett Virág.
-Szerintem is Renáta, de most nem ez a téma. Sokkal komolyabb gondunk is van. Elég gyanús ez a játék nekem...-oltott le és egyben hangosan gondolkozott, de nem tudta befejezni, mert Dave benyitott.
-Nem illik kopogni, te állat?-ordított Kinga.
-Háát, lehetek inkább egy úriember aki elfelejtett kopogni....-idegesítettem Kingát.
-Eleve az úriemberek, KOPOGNAK!!!!!!!Te ,te ,te............-és már bíbor vörösre váltott az arca. De nem a méregtől, hanem valami mástól...
-Szóval miért jöttél?-kérdezett Virág.
-Csak azért, hogy szóljak, hogy kaja.-vigyorgott Dave.És Kinga odament és az orra előtt becsapta az ajtót.
-Miért csináltad?-nézett megszeppenve Virág.
-Úgy idegesített, ezt nem lehet kihagyni..-a mondat végén elbizonytalanodott, de én már láttam rajta, hogy fülig szerelmes.
-A szerelem szép dolog.-kezdtem. Abban a pillanatban,hogy befejeztem. Egy párna repült felém.
-Ne is folytasd!-pirított rám.
-És senkinek egy szót sem, és nem hiszem, hogy érdekelném őt.-szomorodott el.
-Rendi, biztos összefog jönni valahogy-simította meg a karját Virág.
-Ne érj hozzám!Még összetintázol vagy nem tom. De biztos, hogy belém kensz valamit-tért vissza a régi Kinga.És már indult a fürdő felé.
-stippi, stoppi-és becsapta maga mögött az ajtót.
-Mi a baj?-kérdeztem Virágtól, mert láttam, hogy valami baj van.
-Hááát, azt hiszem belestem valakibe-piszkálta a körmét.
-Nekem elmondhatod, de gyorsan ha Kingával nem akarod megosztani.-sürgettem. Mert hallottam, hogy Kinga elzárta a csapot.
-Öööööö,Ricsi-bökte ki.De nem volt időm semmit mondani, mert nyílt a fürdőszoba ajtó.
-Lányok, sajnálom de .................-és megakadt, és nem fejezte be a mondatot.
-Mehetek?-kérdeztem ügyet sem vetve az akadásra.Bólintott. Elkezdtem összeszedni a cuccaimat. Új szett, persze a vacsihoz kötelező. Becsuktam magam mögött az ajtót és elhúztam az átlátszó függönyt. Vagyis csak próbáltam még jobban elhúzni. De nem jártam sikerrel. Csak megvontam a vállam. Remélem nem veszik észre.És beléptem a tus alá. Jól esett a meleg zuhany. És azon filóztam, hogy vajon mi lehet ennek a játéknak a háttere. Talán egy rosszul sikerült szivatás?Meglehet, igen.Ez csak egy játék semmi több. Végeztem, és szorosan magam köré csavartam a törülközőmet. Amikor kiléptem a fülkéből, az ablakon keresztül. Láttam sötét alakokat akik elég feltűnően engem bámultak. A fiuk, o basszus.. Azt hittem csak négy, de még ott volt 3 fiú.Ne már!És amikor látták, hogy észrevettem őket. Akkor integetni kezdtek felém és mindegyikük mosolygott.Hah, és kimentem..................szegény Virágnak még nehezebb volt, de ő is királyul megoldotta.A szettjeink:
Kinga:
Virág:
én:
Én feldobtunk egy kis sminket és már mehettünk is. Nem tudtam, hogy még miket tartogat nekem az este.............................................................
YOU ARE READING
Szjg másképp: Gólyatábor BEFEJEZETT
RomanceHali!Itt leírom nektek a nagybetűs mi lett volna HA-át! Ez a könyv csak a gólyatábort mutatja be.:)Részlet a történetből: -Köszi hogy megmentettél minket,mármint ezt a szőrcsomót és engem.-dadogtam az ismeretlennek. De ő csak biccentet és elrohant a...