Kinga odarohant és rögtön kitárta az ajtót, hogy van-e ott valaki?Persze senki se volt. Kinga elmondása szerint, csak egy árnyat látott aki a Barbie ház felé rohan.
-Bontsd ki!-ugrált Virág. Én közben becsuktam az ajtót.És Kinga elkezdte felolvasni.
Kedves csapat!
Sajnos nem tudunk, nektek információkat adni ki
a fiúkról. De a jó hír, hogy megtarthatjátok a cipőket.
Dina és a csajok
-Hááát, ezt nem hiszem el!Biztos azért lehetett, mert láttak majdnem csókolózni mr .tökéllyel-nézett rám Kinga.
-Bocsi, de akkor is én nem tehetek erről.-fordultam el.
-Nem Reni hibája!-állt ki mellettem Virág.Hálás voltam neki.De Kinga csak legyintett és tovább olvasgatta a levelet. Vagyis vizsgálta.De nem volt rajta semmi az íráson kívül.
-Meghiúsult a tervünk. És nem tudjuk megprankalni őket.-szomorkodtam.
-Milyen prank?-nyitott be Dave.
-Hányszor mondjam, hogy kopogj!!!!-ordított Kinga és Virágnak dobta a borítékot. Virág pedig gyorsan eldugta a párnája alá.
-Na szóval, milyen prank?-kíváncsiskodott.
-semmmilyen csak azon filóztunk, hogy ha hazaérek, hogy tudom majd meg prankelni a szüleimet.-magyaráztam. Nem tom, miért beszéltem hülyeségeket. De úgy látszott, hogy eléggé hiszékeny.Huhh
-Na most menj-virág. És kitessékelte az ajtón a fiút.
-Huhh, ez könnyen ment.-sóhajtottam fel. De azt nem láttam, hogy résnyire lett hagyva az ajtó és Dave fülelt.
Dave szemszöge.
Direkt résznyire hagytam az ajtót, hogy talán hallhatok egy kis titkot. Persze nem hittem el, hogy Reni megakarja viccelni a szüleit. Ilyet ki csinálna?Na mindegy.Szóval, hallottam a lányok csacsogását.
-Szerintem zárjuk be őket-Kinga hangját hallottam. Elképesztő ez a csaj.
-Nekem is teszik, de mi lenne ha utána integetnénk nekik. -és még suttogott valamit, amit nem hallottam. Aha, tehát prank bezárás plusz valami ,a srácokkal mi is készülni fogunk. Atom király lesz és nagyot fogunk röhögni. És rohantam a 9-eshez. Nem, nem rohantam, nehogy elcsússzak és összetörjem a kütyüm.
Reni szemszöge.
És észrevettem a résnyire nyitott ajtót. Hát most még jobban veszélyben vagyunk.:)
-Kinga, Virág nyitva van résnyire az ajtó-mondtam.
-Hah, állat miért üti mindenbe bele a pofáját-rázta az öklét Kinga.
-szerintem zárjuk be az ajtót éjszakára.
-Oki. -Virág odament, de tanácstalanul nézett körbe. Dave elvitte a kulcsot.
-Ohh, a büdös életbe-kiálltott Kinga.
-Nyugi, torlaszoljuk el.-és mindent féle dolgot odaraktunk.Nehezeket is.Most már mindenki nyugodtan aludhatott.És engem nyomban elnyomott az álom........
YOU ARE READING
Szjg másképp: Gólyatábor BEFEJEZETT
RomanceHali!Itt leírom nektek a nagybetűs mi lett volna HA-át! Ez a könyv csak a gólyatábort mutatja be.:)Részlet a történetből: -Köszi hogy megmentettél minket,mármint ezt a szőrcsomót és engem.-dadogtam az ismeretlennek. De ő csak biccentet és elrohant a...