este extrákkal (part 3.)

640 12 4
                                    

A rúzsos szájából csak úgy dőlt a szó:

-Köszöntünk titeket a csak barlangban!Itt a lányok mindent kipróbálhatnak magukon, de csupán néhány feltétellel- komolyan ez a csaj, ez nem egy film. Két hét múlva húzunk innen és ez megszűnik. És folytatta a filmbeli beszédet:

-Itt mindenkinek meg van a kiszemeltje és mindenkinek tudom, hogy ki.És szeretek segíteni ebben. Mi a nevetek csajok?-mondta Dina.

-Kinga.-húzta ki magát.

-Virág.-éreztem Virágnak a bizonytalanságot.

-Reni.-de én ellenszenvesnek maradtam. Szóval, nem voltam túl barátságos. Kinga jelezte a szemével, hogy ne csináljam ezt mert nem lesz esélyünk.

-Dögös nevek.És szívesen látunk titeket itt. De egy feltétellel- és csettintett és a hasonmásai kihoztak 3 cipósdobozt. Csak ne valami marhaság. Please.......

-Akkor jöhettek, ha egész este ezekben lesztek.- kínzás amikor megláttam a cipőket. Tűsarkú!És szinte az egész tábor területe füves. A csaj meg ott csak mosolygott. De én láttam a szemében, hogy belülről gonosz kacajt ejt. De Kinga elfogadta a cipőket és megköszönte (?):

-Köszönjük!-de én éreztem, hogy csak kipréseli a kedves szavakat a száján. Kifelé vette az irányt, mi pedig követtük. de még Dina utánunk szólt.

-Vegyétek fel!Ha nem akkor nincs esély, figyelnek titeket.És becsukódott magunk mögött az ajtó.

-Én ezt nem veszem fel!-toporzékoltam.

-Sajnos fel kell mennünk ha tippeket akarunk- rázta a fejét Kinga.

-Vegyük fel!Csak kibírunk egy estét- nyugtatott Virág.

-Azért remélem a fiúk nem néznek majd egy csitrinek-morogtam, miközben felráncigáltam magamra a tűsarkút.

-Azért remélem a fiúk nem néznek majd egy csitrinek-morogtam, miközben felráncigáltam magamra a tűsarkút

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nyugi a párja is megvan.Tehát első Kingáé, második Virágé, a harmadik az enyém.És kezdődhetett a rémálom.Szerencsére találtunk egy utat az étkezőig. Mielőtt bementünk nagy levegőt vettem és szóltam:

-Ugye nem lesz olyan feltűnő?-idegeskedtem. Világéletembe gyűlöltem a magassarkúkat.

-Renáta, egyáltalán nem feltűnő, hogy magasabbak vagyunk.-oltott le.

-Szerintetek ezert, majd megkapjuk a válaszokat?-kérdezte Virág.

-Biztos,ha nem szenya. - sóhajtottam fel, ideje bemenni. Amikor beleptünk egy óriási terem fogadott minket mindenhol ki volt rakva egy tábla az osztályoknak és ott lehetett leülni. A helyeken egy kör alakú asztal volt és hozzá fotel szerű székek. Könnyű volt észrevenni őket, mert amikor megláttak hangosan füttyögni kezdtek. Éretlenek!Még hallottam, hogy Kinga morog valamit. De mégis oda sétáltunk, vagy is hangosan kopogtunk. És mindenki elfoglalta a helyet. Én Ákos és Cortez közé ültem. Virág Robi és Ricsi közé. Kinga pedig Zsolti és Dave közé. Miután  leültünk folytatódott a fiúk között a vita arról hogy melyik a legjobb focicsapat  a világon.

-Barcelona- kiáltott Ricsi.

-Non, Real Madrid.-mondta Jaques.

-Figyelj haver, az már közel sem jó Ronaldo nélkül- oltotta le egy pillanat alatt Cortez. És tovább vitáztak. Mi a lányokkal csak szemkontaktussal beszéltük meg, hogy mér nem vesznek észre. Már én is akartam volna valamit, amikor Ákos a fülembe súgott:

-Jól áll a sarkú, nagyon szexi-kacsintott.

-Köszi- és én egyre csak pirultam.

-Na milyen volt a mai játék?-kérdeztetett.

-Hááát, szuper volt, de kicsit kényelmetlen volt......-már mondtam volna tovább de leállított.

-Nélkülem-vigyorgott.Én meg csak elröhögtem magam.Így elvoltunk amikor a másik oldalamról valaki megbökte a vállam. És amolyan Mi van? pillantással fordultam Cortez felé.Már készült volna valamit mondani, amikor bejött az ofő és mögötte pincérek akik hozták a vacsit.Én meg csak megvontam a vállam.

-Cortez, majd elmondod később.-és már nyúltam is a tányérom felé.Szuper spagetti, imádom!De itt nem volt valami jó!De leggyürtem. És odafordultam felé.

-Mit akartál mondani?-kérdeztem.

-Ja, már nem érdekes. Úuuu finom ez a spagetti,- fordult el tőlem. Az este további részében Zsoltit néztük aki különböző undorítóságokat művelt. És Dave faviccein.Ami olyannyira kínos volt, hogy már a kíntól röhögtünk.De bennem motoszkált valami. És megint a játékról. Mi van ha szörnyű dolgok történnek a végén?És még sok ijesztő kérdést tettem fel magamban. Megfogalmazódott a mondat, amit direkt nem mondtam ki hangosan. Én félek éjszaka. Végeztünk a vacsival és indultunk aludni. a sötét éjszakában. De amikor mentünk, akkor hirtelen megbotlottam és majdnem a földön landoltam. De Cortez elkapott. Mindig így van.Már magamban is mosolyogtam.:)

-Úgy látszik, én ilyen esős lányokba esek- suttogta és mélykék szemével rám nézett.És olyat tett amit még én sem hiszek el. Odahajolt, már érezni lehetett a lélegzetét. Egyre közeledett a szánk.Már 1 centire voltunk egymástól. Amikor............................................

Szjg másképp: Gólyatábor BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now